شورای اداری شهرداری ابهر

شورای اداری شهرداری ابهر

شهردار ابهر : خدمت صادقانه مردم راز ماندگاری در اذهان است

جلسه شورای اداری شهرداری با حضور معاونین اداری ، مالی ، عمرانی ، خدمات شهری و مدیران نواحی و مسئولین دوایر مختلف شهرداری به ریاست شهرداری ابهر برگزار شد .

مهند س ذوالقدریها ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) هدف از قیام امام حسین (ع) را اصلاح امور عنوان کرد و گفت : باید با تاسی از سیره و روش این امام همام در راستای ارتقاء سطح رفاه عمومی و خدمات صادقانه به مردم نسبت به اصلاح امور خود گامی بلند برداریم .

شهردرا ابهر با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم راز ماندگار اذهان عمومی است گفت : مردم شهرداری را از خودشان می دانند و از آن انتظار خدمت دارند و ما نیز در همین راستا به شهروندان عزیز خدمت کنیم .

وی عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مراجعه کنندگان را مهم ترین وظیفه کارکنان بر شمرد و گفت : لازم است کارکنان اداری شهرداری با سعه صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام نمایند .

مدیریت شهرداری ابهر ، پیگیری طرح های عمرانی و خدمات شهری را در توسعه و عمران و آبادانی شهر مهم عنوان کرد و گفت : داشتن نظم و انضباط اداری و برنامه ریزی مناسب موجب تسریع در انجام محوله بوده که در نهایت علاوه بر رضایت شهروندان باعث رضایت خداوند نیز خواهد شد .

مهندس ذوالقدریها با اشاره به کمبودهای مالی در شهرداری و وضعیت اقتصادی جامعه گفت :مشکلات مالی شهرداری جزء مشکلات داخلی شهرداری است و ما وظیفه داریم با تمام توان برای ارتقاء رفاه عمومی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کنیم چرا که شهروندان هیچ گونه کم کاری و سستی در ارائه خدمت را از ما قبول نمی کنند .

وی باانتقاد از کسانی که در گوشه و کنار شهر بدون مجوز فعالیت اقتصادی می کنند گفت : در راستای اجرای عدالت در خدمات رسانی و عدالت در آمد زایی ، تمام اماکن سطح شهر طی پروسه ای در دست بررسی است که امیدواریم با همکاری شهروندان عزیز بتوانیم مراکز تجاری که مجوز تجاری ندارند شناسایی و با اخذ عوارضات قانونی بتوانیم در اجرای هر چه بهتر عدالت و هم درعمران و آبادانی شهر گام برداریم .

شهردار ابهر در ادامه صحبت های خود آموزش را مهمترین مولفه در پیشبرد اهداف شهرداری بر شمرد و گفت : شهرداری ها به واسطه وظایفی که دارند ، بیشترین تعاملات و ارتباطات را با اقشار مختلف جامعه دارند لذا توجه به بحث آموزش و صیانت ازحقوق شهروندی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ما در این زمینه آماده همکاری با ارگان های مختلف در تمام حوزه ها هستیم چرا که اگر ما در مسائل آموزشی و فرهنگی موفق عمل نکنیم در دیگر فعالیت شهرداری نیز دچار نقیصه و مشکل خواهیم شد و اهمیت  این موضوع ( فرهنگی و آموزشی ) را می رساند .

این مقام شهری در پایان با توجه به شروع بودجه نویسی سال ۹۸ برای شهرداری از تمام معاونین ، مدیران و مسئولین دوایر مختلف شهرداری خواست نیازها و طرح های پیشنهادی حوزه خود را با اولویت بندی های پیشنهادی جهت پیش بینی در بودجه ارائه نمایند تا با توجه و دقت نظر بشتر در تمام حوزه ها بتوانیم در ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان موفق عمل نمائیم .

گفتنی است در ابتدای این جلسه هر یک از معاونین محترم اداری مالی ، عمرانی و خدمات شهری و همچنین مدیران و مسئولین دوایر مختلف شهرداری به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ابهر

    منبع خبر

    شهرداری ابهر

    شهرداری ابهر یک شهرداری در شهر ابهر می باشد

      نظرات