پیام رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

پیام رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی از تمام ملت

غیور و همیشه در صحنه دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز بزرگ حضوری گسترده داشته باشند.

در این پیام آمده است:

۱۳آبان به عنوان یکی برگهای زرین تاریخ جمهوری اسلامی ایران از درخشش خاصی برخوردار است چرا که در این روز دانش آموزان خط رهبری توانستند با تکیه بر قدرت لایزال الهی به سلطه آمریکا و هم پیمانانش در ایران خاتمه دهند و قدرت شکست ناپذیری آنان را در هم شکنند.

۱۳آبان به قدری اهمیت داشت که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم ایران یاد کردند در واقع می توان گفت استقلال ایران اسلامی و رهایی از سلطه بیگانگان به عنوان مهمترین نتیجه و دستاورد ۱۳ آبان بود که سرافرازی کشورمان را به تمام جهانیان نشان داد.

از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون حوادث بسیار زیادی رخ داده که ادامه راه انقلاب را بیمه کرده و در این میان حادثه ۱۳ آبان که با شهادت جمعی از دانش آموزان به وقوع پیوست توانست نظام سلطه و چپاولگری را از ایران برچیند و راه را بر تمامی استعمارگران ببندد لذا بر ماست تا در هرشرایطی با قرار گرفتن در خط ولایت فقیه همواره ضمن پاسداشت ارزشهای این روز بزرگ، در انتقال پیامهای آن به نسلهای آینده از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

حال با توجه به شرایط حال حاضر و یاوه گویی های اخیر آمریکای جهان خوار می طلبد که ملت عزیز ایران بار دیگر با حفظ وحدت و یکپارچگی و شرکت در مراسم باشکوه روز ۱۳ آبان تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی و نقش بر آب کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز ۱۳ آبان و گرامی داشت یاد وخاطره تمامی شهدای انقلاب به ویژه شهدای دانش آموز، از تمامی اقشار مختلف دعوت می کنم تا با حضوری فراگیر و گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ ضمن تجدید پیمان با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایران با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا همانند سالهای گذشته خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز دارند.

عبدالجلیل شهنوازی

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان

آبانماه ۱۳۹۷

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر زاهدان

    منبع خبر

    شورای شهر زاهدان

    شورای شهر زاهدان یک شورای شهر در شهر زاهدان می باشد

      نظرات