مساعدت مالی به تیم‌ فوتسال بانوان شیراز حاضر در لیگ برتر کشوری

مساعدت مالی به تیم‌ فوتسال بانوان شیراز حاضر در لیگ برتر کشوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز در این جلسه شورای شهر با در اختیار گذاشتن ۲۰ دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل رایگان تماشاگران بازی فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شهدای قشقایی شیراز توسط شهرداری شیراز موافقت کرد.
ادامه بررسی طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین (لایحه شهرداری شیراز) دستورکار دیگر این جلسه شورای شهر بود که به تصویب رسید.
شورای اسلامی شهر شیراز با دوفوریتی لایحه‌ی اصلاح بند  ۵۰ تکالیف بودجه سال ۹۷ موافقت کردند که بر مبنای آن شهرداری موظف شد لایحه‌ اعمال سیاست‌های تشویقی ترغیبی جهت بهینه‌سازی منابع انسانی را در راستای کاهش بخشی از هزینه‌های موجود ظرف مدت ۳ ماه تهیه و به شورا ارائه کند.
در شثتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح یک‌فوریتی مبنی بر راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری شیراز نیز مطرح شد که موافق و مخالفانی داشت و مقرر شد با حضور روسای کمیسیون‌های شورا مجدد مورد بررسی قرار بگیرد.
طرح دوفوریتی تسریع و نظارت بر مصوبات شورا در جهت تسریع در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز و نظارت بهینه و عملی‌تر شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری را مطرح کردند که به تصویب رسید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات