رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری : هدف ستاد بحران ایجاد تعامل درون بخشی ، برنامه ریزی و هماهنگی برای لحظات بحرانی ، پیگیری و رفع مشکلات موجود در مناطق شهری است .

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری : هدف ستاد بحران ایجاد تعامل درون بخشی ، برنامه ریزی و هماهنگی برای لحظات بحرانی ، پیگیری و رفع مشکلات موجود در مناطق شهری است .

نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری زرند با حضور رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران و مسئولین بخشهای مختلف شهرداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند یزدانپناه در این نشست با اعلام اینکه خوشبختانه شهرداری زرند در زمینه کنترل و توانمند سازی مدیران در بحث بحران به خوبی عمل نموده است گفت: هدف از برگزاری این نشستها ایجاد تعامل درون بخشی ، برنامه ریزی و هماهنگی برای لحظات بحرانی ، پیگیری و رفع مشکلات موجود در مناطق شهری است .

رضا یزدانپناه با اشاره به اینکه در همین راستا چندین مورد از نقاط آبگیر و بحران آفرین سطح شهر شناسائی و دو مورد حاد آن نیز رفع مشکل شده است گفت : شهرداری و مجموعه های آن دارای توانمندی های خاصی بوده و این نهاد مصمم است با بکارگیری تمامی امکانات حداکثر خدمات را در فصل زمستان و بهنگام بارندگیها به شهروندان عزیز ارائه نماید .

وی به موضوع بحران و مفهوم آن اشاره کرد و گفت: بحران فقط به منزله بارندگی و دفع آبهای سطحی نیست بلکه مسائل و معضلات اجتماعی نیز میتواند بحران ایجاد کند .

وی از شهرداری به عنوان پیشانی کار در بحرانها نام برد و گفت : امبدواریم همکاران ما در مجموعه شهرداری با تلاش و همت خود بتوانند در زمانهای بحرانی برای شهروندان امنیت و آرامش فراهم آورند .

وی رفع مشکل چهار راه برق و خیابان بهورز را یکی از بهترین اقدامات حوز معاونت فنی و شهرسازی شهرداری در خصوص رفع بحران دانست و اظهار امیدواری کرد تا قبل از شروع بارندگی های جدید بتوانیم چند نقطه دیگر از سطح شهر را ساماندهی و اصلاح نمائیم .

شایان ذکر است حفر چاه ، بازگشائی معابر و پلها ، لایروبی جویها ، اجرای منهول های جدید ، آماده سازی موتور پمپ ها و ماشین آلات آبکش و ... از برنامه هائی بود که در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات