پیام سرپرست شهرداری کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان

پیام سرپرست شهرداری کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان


مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه طی پیامی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از مردم کرمانشاه جهت حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد.

متن پیام سرپرست شهرداری کرمانشاه به شرح ذیل است:

۱۳ آبان یوم الله حماسه سازی و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران و پیام آور روحیه عدالت طلبی این امت همیشه در صحنه است. این روز بزرگ که به تعبیری می توان آن را روز ملی استقلال طلبی و برائت ملت بزرگ ایران از طاغوت و طاغوتیان دانست، رمز ماندگاری، عزت و سرافرازی این سرزمین است.

امروز ایران، محور پایداری و شرارت ستیزی و پرچمدار مبارزه با ظالمان و استعمارگران جهان است. امروز این ملت سرفراز، سربلندتر از همیشه در صحنه نبرد با استبدادگران جهان ایستاده است و آزادیخواهان جهان را به تحسین واداشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز باشکوه از هم استانی ها و همشهریان عزیز کرمانشاهی دعوت می کنم بار دیگر با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور و استان رقم زده و به تمامی یاوه گویان جهان بفهمانند که ملت بزرگ ایران از هیچگونه تهدید و تحریم نمی هراسد و همواره به آرمان های امام و انقلاب  و مقام معظم رهبری « مدظله العالی» خود پایبند و وفادار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات