بیش از۸۰۰ نفر طی دو روز کاری جهت آزادسازی حق الزحمه به بانک معرفی شدند

بیش از۸۰۰ نفر طی دو روز کاری جهت آزادسازی حق الزحمه به بانک معرفی شدند



در گفتگو با مدیر مالی سازمان اعلام شد :

بیش از ۸۰۰ نفر طی دو روز کاری جهت آزادسازی حق الزحمه به بانک معرفی شدند

در پی اعلام خبر آزادسازی ۳۰ درصد از مبلغ حق الزحمه مهندسین ناظر، که بر اساس ماده ۲۴ شیوه نامه ماده ۳۳ در حساب ایشان نزد بانک مسکن مسدود گردیده بود و پیگیری های اعضای سازمان در خصوص زمان و نحوه دریافت مبلغ فوق الذکر، مسعود شهرکی مدیر مالی سازمان گفت: با توجه به رایزنی صورت گرفته توسط مهندس محمدحسین شرکا رئیس و مهندس رضا بشیر خزانه دار سازمان با مدیران ارشد بانک مسکن و مکاتبات فی مابین در خصوص آزاد سازی، جهت تسهیل و تسریع اقدام فوق قبل از ابلاغ مصوبه، بصورت گروهی و آنی برای ۹۳۶۴ نفر از اعضای سازمان از سوی سرپرستی بانک مذکور به سازمان ارایه طریق گردد .

بر اساس دستور اکید رییس سازمان در اولین روز کاری ایشان، مبنی بر ایجاد شرایط و زمینه های آزاد سازی ۳۰ درصد مسدودی حق الزحمه مهندسین اقدام گردد .

به گزارش روابط عمومی سازمان، مدیر مالی سازمان افزود: این درخواست بررسی و از سوی حراست بانک مسکن اعلام گردید با توجه به مشکلات برخی از حسابها نظیر مسدود بودن به دلایل قضایی، شورای انتظامی و ... این اقدام به لحاظ حقوقی بصورت گروهی امکان پذیر نخواهد بود .

مسعود شهرکی ادامه داد؛ پس از مصوب شدن این اقدام از سوی هیات مدیره، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با توجه به پیش زمینه قبلی در این خصوص، دستور در اولویت قرار گرفتن موضوع آزادسازی حق الزحمه ها و معرفی افراد به صورت انفرادی به بانک را به امور مالی ابلاغ و با توجه به رایزنی و هماهنگی های انجام شده با مدیران ارشد بانک مسکن، از سوی سازمان و بانک افرادی جهت انجام اختصاصی امور تعیین شدند .

برپایه این خبر مسعود شهرکی اعلام داشت: با تلاش پرسنل امور مالی طی ۲ روز کاری گذشته بیش از ۸۰۰ نفر به بانک معرفی و اقدامات در بانک جهت آزادسازی به حساب های اعلام شده از سوی ایشان، انجام پذیرفت .

وی متعهد شد این روند تا پایان اعلام ۹۳۶۴ نفر به شدت و با جدیت انجام پذیرد .

[if gte mso ۹]> لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات