پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، هیات مدیره سازمان در آغاز بکار دوره هفتم، با انتشار بیانیه ای خواستار مشارکت همه اعضای نظام مهندسی برای بهبود جایگاه سازمان در جامعه و همچنین ارتقا کیفیت خدمات به بهره برداران گردید.

در این بیانیه آمده است:

“انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با موفقیت به پایان رسید که جا دارد از تلاش دست اندرکاران این رخداد بزرگ جامعه مهندسی بخصوص استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، هیات های نظارت و اجرایی و بویژه مهندسان عضو این سازمان که به حق نقش آفرینان این واقعه بزرگ بوده اند تشکر نماییم.

بی تردید مشارکت فعال شما عزیزان در این انتخابات بیانگر عزم تان برای ارتقاء جایگاه سازمان و تلاش در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مهندسی ساختمان است.

دوستان و همکاران عزیز

اکنون که در آستانه آغاز به کار هیات مدیره جدید قرار داریم، برآنیم به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان عضو سازمان و در چارچوب قوانین، مقررات ملی، ضوابط و بخشنامه ها جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان گام های ماندگاری برداریم.

ضمن تشکر و قدردانی مجدد از همه ی اعضا -که در عرصه های مختلف همواره پشتیبان هیات مدیره ادوار بوده اند- درخواست می نماییم همچون گذشته در این راه ما را یاری نموده تا شرایط مناسبی جهت پیاده سازی برنامه های هیات مدیره فراهم شود.

دست همگی شما عزیزان را به گرمی می فشاریم و این همراهی حداکثری، قطعاً تضمین کننده ارتقا جایگاه نظام مهندسی ساختمان در سطح استان و کشور خواهد بود.”

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات