بررسی کمربندی و بلوار مرکزی روستای موته جهت کاهش تصادفات

بررسی کمربندی و بلوار مرکزی روستای موته جهت کاهش تصادفات

بررسی کمربندی و بلوار مرکزی روستای موته جهت کاهش تصادفات
با احداث میدان های ورودی و خروجی و تعریض بلوار مرکزی روستا، مشکلات موجود در روستای موته مرتفع خواهد شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی؛ در جلسه ای که با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر ، میمه و برخوار و و تنی چند از مسولین شهرستان در محل دهیاری روستای موته برگزار شد مسائل و مشکلات مربوط به این روستا در رابطه با جاده مواصلاتی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد تا جهت اولویت بندی رفع حادثه خیزی محل کمربندی و بلوار مرکزی روستا نسبت به تامین اعتبار به منظور احداث میدان های ورودی و خروجی متصل به طرح کمربندی و اتصال میدان های مذکور به بلوار واقع در طرح تفصیلی روستا اقدام و بلوار مرکزی روستا نیز طبق طرح تفصیلی توسط بنیاد مسکن تعریض و اصلاح گردد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان در خصوص کمربندی موته گفت : کمربندی موته طبق درخواست های مکرر مردم منطقه در سال ۸۴ و بعد از مطالعات لازم با هزینه ای بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است .
وی افزود: در راستای رفع نقاط پرتصادف و به منظور کاهش حادثه خیزی کمربندی، نسبت به احداث دوربرگردان اقدام و برای عبور احشام نیز پلی بر روی کمربندی احداث گردیده و با احداث میدان های ورودی و خروجی و تعریض بلوار مرکزی نیز این مشکل مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات