بیشترین سرانه رخدادحوادث و حرائق در محدوده منطقه یک کاشان

بیشترین سرانه رخدادحوادث و حرائق در محدوده منطقه یک کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در نیمه نخست سال جاری محدوده منطقه یک شهرداری دارای بالاترین ومحدوده منطقه پنج دارای کمترین سرانه رخ داد حوادث و حرائق در مناطق پنج گانه شهری بوده اند.

محمد مسعود چایچی گفت: پس از منطقه یک به ترتیب  محدوه های مناطق چهار، سه، دو وپنج در رتبه های بعدی سرانه رخ داد حرائق و حوادث قرار گرفته اند و این آمار در سطح شهرکاشان و با در نظر گرفتن تعداد جمعیت ساکن در مناطق پنج گانه بدست آمده است .

وی افزود: ناحیه ۲ ازمنطقه سه شهرداری که محدوده هایی مانند : لتحر، حسن آباد، خیابان سلمان فارسی و بخشی فین بزرگ را شامل می شوند بالاترین و ناحیه ۲ از منطقه پنج شهرداری که محدوده طاهرآباد را شامل می شود، کمترین سرانه رخ دادآتش سوزی و حوادث را در بین نواحی  شانزده گانه شهری دارا بوده است.

چایچی درپایان افزود: در نیمه نخست سال ۹۷ تعداد حدودا ۸۰۰۰ نفراز اقشارمختلف شهروندان کاشانی  آموزش‌های ایمنی و اطفاء حریق را فرا گرفته اند وضمنا این سازمان آمادگی داردتا با ارائه آموزشهای ایمنی به شهروندان و ارتقاء آگاهیها وسطح فرهنگ ایمنی عمومی گام‌های موثری در پیشگیری و کاهش حوادث و تبعات ناگوار ناشی از آن با مشارکت شهروندان بردارد.

وی با اعلام طرح فراگیر سازمان جهت ارائه آموزش‌های عمومی عنوان کرد: تمامی افرادی که تمایل دارند آموزش‌های ایمنی واطفاء حریق را فرا بگیرند می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰ مشخصات خود را اعلام و ثبت نام کن
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات