ویژه برنامه‌های مرکز تخصصی خانواده شهرداری اصفهان

ویژه برنامه‌های مرکز تخصصی خانواده شهرداری اصفهان

مدیر مرکز تخصصی خانواده شهرداری اصفهان از آغاز به کار فاز دوم جشنواره "ازدواج خوب" در فرهنگسرای خانواده شهرداری خبر داد و گفت: فاز اول این جشنواره در تیرماه امسال همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فعال شد.

محمد معصومی اظهار کرد: محور مباحث در "وقت خوب ازدواج" حول بررسی اشتباهات خطرناک در ازدواج است و تمام نکات مربوط به اشتباهات از سوی خانواده‌ها و زوجین و بروز آسیب‌های بعد از ازدواج مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سیر نمایشگاه، نمایش طنز خیابانی و مجموعه تولیدات تصویری سه بخش اصلی این جشنواره است، افزود: مخاطب این جشنواره جوانان هستند و فاز دوم آن نیز ویژه مقطع دوم دبیرستان‌ها، دانشگاهیان و پادگان‌ها است.

مدیر مرکز تخصصی خانواده شهرداری از برگزاری سلسله نشست‌های ارتباط سبز ویژه فرزندان تازه ازدواج کرده پرسنل مشغول به فعالیت در شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این سلسله نشست‌ها به صورت دائمی برگزار می‌شود و مخاطبان خاص این طرح با شرکت در این نشست‌ها هدیه ازدواج خود را از شهرداری دریافت می‌کنند.

معصومی با اشاره به برگزاری جشنواره "سینما خانواده" در فرهنگسرای خانوده خاطرنشان کرد: محور اصلی این طرح، تحلیل و بررسی آخرین فیلم‌های جهان است که در این جشنواره کارشناسان روانشناس و جامعه شناس حضور و فعالیت خواهند داشت.

وی همچنین از برگزاری سلسله نشست‌های تحلیل روند تغییرات فرهنگی و اجتماعی ایران معاصر به صورت ماهیانه خبر داد و گفت: از آذر ماه امسال تا پایان سال در چهارماه این سلسله نشست‌ها با حضور نخبگان علمی، حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود و فعالان فرهنگی و اجتماعی می‌توانند از تبعات مثبت این نشست در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های شهری استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات