جلسه مدیریت بحران شهری شهرداری خوانسار

جلسه مدیریت بحران شهری شهرداری خوانسار

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوانسار ، جلسه ستاد بحران شهرداری خوانسار، برای آمادگی و هماهنگی در زمینه خدمات رسانی در شرایط ویژه بارش باران و برف در پاییز و شروع فصل زمستان و همچنین پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه تشکیل شد.

در این جلسه که شهردار، معاونین و مسئولین سایر واحدهای شهرداری حضور داشتند، مهندس اسحاقی ، شهردار خوانسار با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم شریف خوانسار، اولویت کاری شهرداری است، گفت: کمک به روان‌سازی ترافیک، تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان و جلوگیری از اتفاقات ناگوار ناشی از بارندگی از وظایف اساسی شهرداری در فصل‌های بارش نزولات آسمانی است که تمامی بخش های شهرداری آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

ایشان در ادامه افزود : باید جمع آوری خاک های مازاد و جارو زنی مرتب معابر اصلی و فرعی با توجه به فصل برگریزان درختان، جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر در اسرع وقت انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: شناسایی نقاط حادثه خیز و بحران زا در هنگام بارش برف و باران، دپو کردن ماسه و نمک در محلی سرپوشیده به اندازه کافی، تهیه لباس‌ها و تجهیزات گرمایشی، مجهز کردن خودروهای ستاد به بی‌سیم، نصب پل بر روی جدول‌ها، ترمیم حفاری‌ها و جلوگیری از حفاری های غیر ضروری، آموزش و آمادگی کارکنان به صورت شبانه روزی در دفتر ستاد، اطلاع رسانی کامل در این زمینه ها به شهروندان و همچنین پیگیری درخواست‌ها و مطالبات شهروندان توسط روابط عمومی شهرداری و... باید مورد توجه جدی و فوری قرار بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوانسار

    منبع خبر

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار یک شهرداری در شهر خوانسار می باشد

      نظرات