‍ کاهش اضافه کارِ نیروهای خدماتی به زندگی آنان آسیب می زند

‍ کاهش اضافه کارِ نیروهای خدماتی به زندگی آنان آسیب می زند







رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: اگر قرار است کاهش اضافه کار داشته باشیم باید به گونه ای باشد که فشار کمتری به نیروهای آسیب پذیر وارد شود.

این عضو شورا تذکر دیگر خود را به عملکرد پیمانکاران اختصاص داد و افزود: برخی پیمانکاران کارشان را به درستی انجام می دهند اما برخی دیگر با وجود نداشتن تجهیزات لازم پروژه هایی را انجام می دهند که نیازمند تجهیزات است که این موضوع سرعت و کیفیت اجرای کار را پایین می آورد.

خستو با قدردانی از بنیاد مستضعفان به دلیل همکاری در احیای باغ سیب، گفت: در احیای باغ سیب شهرداری کرج و سازمان سیما و منظر نیز همکاری خوبی داشتند؛ انتظار می رود دانشگاه علامه طباطبایی هم همکاری لازم را داشته باشد.

موضوع دیگر نطق پیش از دستور سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزایش سگ های بلاصاحب بود، وی در این خصوص گفت: از سال گذشته پیگر این موضوع هستیم اما نه تنها سگ های بلاصاحب کمتر نشد بلکه شاهد تردد آن ها به صورت گله ای هستیم!

وی با اشاره به لزوم ترویج احترام به حیوانات میان شهروندان، اظهار داشت: اما این موضوع وقتی اتفاق می افتد که شاهد تردد گله ای آن ها نباشیم.

وی اضافه کرد: در مناطق ۱، ۶، ۵ و ۱۲ تردد سگ ها مشاهده شده که لازم است اقدامات لازم در خصوص جمع آوری آن ها صورت گیرد.

خستو اضافه کرد: در برخی مناطق عملیات جمع آوری سگ ها انجام شده اما در برخی مناطق مشکلات جدی وجود دارد، اگر قرار است پیمانکاری برای کمک به سازمان مدیریت پسماند بیاید یا نیاز است امکانات افزایش یابد، این موضوع پیگیری شود.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه به تذکر خود در جلسات قبلی شورا اشاره کرد و گفت: در جلسه گذشته تذکر داده بودم که نسبت به موضوعی که به مدیر منطقه یادآوری کردم کوتاهی صورت گیرد آن موضوع را در جلسه رسمی اعلام کنم.

وی افزود: ۹ ماه قبل به مدیر منطقه ۸ اطلاع دادم یکی از پارک های منطقه نیاز به وسایل بازی دارد و برآورد هزینه آن نیز ۶ میلیون تومان است ولی این تذکر پیگیری نشد.

خستو همچنین به برداشتن سرعت گیری در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: پس از پیگیری های مختلف، سرعت گیر به شکل نامناسبی برداشته شده و هنوز آسفالت و همسطح سازی آن صورت نگرفته است.

این عضو شورا اضافه کرد: در پارک های نبوت و شهریار نیز به راحتی قلیون اجاره داده می شود که کسی پیگیر جمع آوری قیلیون ها نیست.

وی افزود: بلوار ماهان نیز نیاز به لایروبی دارد و بوی بدی از این بلوار ساتع می شود که متاسفانه پیگیری این موضوع انجام نشده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات