آمادگی نیروی انتظامی البرز برای ساماندهی تابلوهای شهری با همکاری شهردار ی کرج

آمادگی نیروی انتظامی البرز برای ساماندهی تابلوهای شهری با همکاری شهردار ی کرج





سردار عباسعلی محمدیان در نشست با شهردار کرج ضمن بررسی اقدامات انجام گرفته و همکاری های دو جانبه شهرداری و نیروی انتظامی، اظهار کرد: پیش از این نیروی انتظامی البرز آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با شهرداری کرج پیرامون موضوعات خدمات شهری و راهنمایی رانندگی اعلام کرده است.

وی آشفتگی بصری و تعدد تابلوهای راهنمایی و تبلیغاتی در سطح شهر را یکی از مهم ترین چالش های پیش روی کلانشهر کرج دانست و افزود: نیروی انتظامی می تواند با همکاری شهرداری نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام کند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه به طرح ساماندهی دستفروشان و شناسایی نقاط حادثه خیز کرج اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی قادر است در دو حوزه یاد شده با مجموعه مدیریت شهری کرج همکاری کند.

وی با اعلام اینکه در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر کرج گزارشی از وضعیت کرج و استان البرز در موضوفات ترافیکی و امنیتی مطرح شد، خاطر نشان کرد: به سبب وجود عقب ماندگی های فراوان در حوزه حمل و نقل و ترافیک، امیدوارم اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات و موانع با همکاری ناجا، شورای شهر و شهرداری اجرایی شود.

به گفته سردار محمدیان البرز جز ۴ استان کشور است که از شهرک آزمایش (شهرک راهنمایی و رانندگی) برخوردار نیست این در حالی است که روزانه هزار و ۱۰۰ تا هزار و ۵۰۰ نفر به ساختمان راهنمایی رانندگی واقع در میدان طالقانی مراجعه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی برای رفاه حال شهروندان تمام خدمات راهنمایی و رانندگی در یک مکان به مردم ارایه شود، گفت: چند نقطه از شهر برای این موضوع جانمایی شده که امیدواریم هر چه سریع تر به سرانجام برسد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات