رضایت شهروندان در پی اتمام عملیات زیباسازی بلوار توحید

رضایت شهروندان در پی اتمام عملیات زیباسازی بلوار توحید

شهردار بیرجند گفت: از آنجا که زیبایی یکی از مقوله های مهم در دستیابی به آرامش روحی و روانی شهروندان محسوب می شود اتمام عملیات زیباسازی بلوار توحید، رضایت حداکثری شهروندان بیرجندی را رقم زد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت:بدون توجه به عناصر زیبایی در محیط های شهری، نمی توان به طراوت و شادابی دست یافت.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز پروژه های عمرانی در سطح شهر بر کارایی پروژه و ایجاد رضایتمندی در شهروندان، پروژه زیباسازی بلوار توحید به طول ۱۲۵۰ متر انجام شد.

وی با تاکید بر لحاظ کردن مسایل زیباسازی در شهر اضافه کرد: این مساله می تواند با تاثیر مثبت و مطلوب بر روحیه شهروندان، موجب ارتقاء ساختارهای شهری به لحاظ زیباسازی شود.

شهردار بیرجند یادآور شد: عملیات عمرانی بلوار توحید بیرجند با هزینه ای معادل ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال انجام شد.

جاوید اظهار داشت: موزائیک فرش بلوار به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع و ۲۵۰۰ متر طول جدول گذاری در این بلوار اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای فضای سبز در بلوار توحید از خاکبرداری، خاکریزی، کوددهی و کاشت درختان توت مجنون و توت ژاپنی، گلهای رز و داوودی و نیز اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح بلوار خبر داد.

وی افزود: ۱۵۵۰ متر طول، لوله گذاری و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوار توحید انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۰۷ باکس گل در این بلوار اعلام کرد: هزینه بازپیرایی فضای سبز بلوار توحید به همراه اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، مبلغ ۴۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

شهردار بیرجند با اشاره به ارتقاء کیفی سیمای شهری مطلوب اذعان داشت: امید است با تحقق این رویکرد، ضمن زیباسازی محیط شهری، مسایل بهداشتی و امنیت شهری نیز ارتقاء یابد.

جاوید افزود: شهروندان بایستی برای داشتن شهری زیبا با شهرداری همکاری داشته باشند چرا که از این طریق می توانیم به کیفیت زندگی در شهر کمک کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات