نسخه جدید پورتال اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد  ...

نسخه جدید پورتال اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد ...

نسخه جدید پورتال اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از پیاده‌سازی نسخه جدید پورتال اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اشاره به طراحی و پیاده‌سازی پورتال جدید اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری به صورت واکنش‌گرا اظهار داشت: طبق نیاز اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد این پورتال به صورت واکش‌گرا طراحی شده است به نحوی که اندازه و چیدمان منوی‌ها و عناصر پورتال با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه موبایل تغییر و در سایز مناسب به درستی نمایش داده می شود.
وی همچنین تصریح کرد: در طراحی جدید سعی شده پورتال مذکور موضوعات متنوع‌تری را در برگرفته، جذاب‌تر و همچنین قابلیت ارایه خدمات الکترونیک بیشتری را داشته باشد.
رجاییان در ادامه به برخی از مهم‌ترین خدمات الکترونیک این پورتال اشاره و اظهار داشت: سرویس ثبت و پیگیری شکایات، به منظور دریافت و پاسخگویی به شکایات، انتقادها و پیشنهادها جزو یکی از مهمترین سرویس‌های الکترونیک هست به نحوی که کاربر پس از پایان ثبت‌ اطلاعات و دریافت کد پیگیری می‌تواند با مراجعه به منوی پیگیری شکایت از وضع کنونی شکایت خود، آگاه شود، همچنین در این پورتال بخشی با نام قوانین و مقررات و طرح سوالات متداول نیز ارایه شده است.
گفتنی است این پورتال با آدرس اینترنتی https://bazrasi.mashhad.ir در دسترس می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات