شورای شهر پیگیر مشکلات دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی شهرداری خواهد بود

شورای شهر پیگیر مشکلات دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی شهرداری خواهد بود

شورای شهر مشهد پیگیر مشکلات دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی شهرداری خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی ظهر امروز و در سیزدهمین نشست فضیلت شنیدن که با حضور نمایندگان دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهارکرد: فلسفه تشکیل جلسات فضیلت شنیدن از سوی شورای پنجم شهر مشهد و با هدف گسترش تعاملات با اقشار مختلف جامعه و بررسی دقیق مسائل به منظور تصمیم‌گیری مناسب شکل گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی با گروه های مختلف و تشکل های گوناگون شهر مشهد برگزار شده است، افزود: تصمیم‌گیری بدون جذب نظرات جامعه هدف و ذی‌نفعان همیشه نفی شده و شورای شهر تصمیمات خود را با نظرسنجی از آنها انجام می‌دهد.

وی در ادامه به دفاتر پیشخوان خدمات شهرداری اشاره کرد و گفت: براساس بررسی های انجام شده برخی از این دفاتر دارای مشکلاتی هستند و نمی‌توان به صورت کلی از تمامی آنها دفاع کرد.

نوروزی با تاکید بر لزوم پالایش این دفاتر، تصریح کرد: کیفیت ارائه خدمات باید ارتقاء یابد و مدیریت شهری نیز از همکاری با تیمی قوی استقبال می‌کند؛ از سوی دیگر اعضای شورا، نمایندگان مردم هستند و باید مدافع حقوق آنها باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد اشاره‌ای هم به مشکلات طرح شده از سوی حاضران در جلسه داشت و گفت: به منظور پیگیری بیشتر امور مربوط به دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی شهرداری می‌توان کارگروهی ذیل کمیسیون عمران و شهرسازی ایجاد کرد.

نوروزی با بیان اینکه ۳۲۰ دفتر پیشخوان در شهر مشهد فعالیت می‌کنند و بخشی از آنها مازاد هستند، گفت: اگر تعداد دفاتر بیش از نیاز باشد، تمامی دفاتر برای بازدهی اقتصادی دچار مشکل می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات