پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت انتصاب دکتر فدایی به عنوان استاندار کرمان

پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت انتصاب دکتر فدایی به عنوان استاندار کرمان



سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان انتصاب دکتر محمدجواد فدایی به‌عنوان استاندار کرمان را تبریک گفت.
در پیام سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، آمده است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکتر فدایی
خبر مسرت‌بخش قطعیت انتصاب حضرتعالی به سمت استاندار کرمان پس از دوره‌ی نسبتأ طولانیِ سرپرستی، کام دلسوزان و مردم دیار کرمان را شیرین کرد.
تجربه‌ی کم‌نظیر حضرتعالی در اداره  امور دیار کریمان در طول سال‌های متمادی و در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی، نیاز روزهای سخت فعلی است؛ بحران بی‌سابقه در منابع مالی، و هم‌چنین شرایط سخت اجرایی حال حاضر، حضور مدیری فرهیخته و مجرب چون جنابعالی را طلب می‌کرد که شکر خدا اتفاق افتاد.
بدون شک حضور حضرتعالی در راس هرم مدیریت استان و به‌عنوان نماینده‌ی عالی دولت تدبیر و امید در بزرگ‌ترین استان کشور، علاوه بر ثمرات و برکاتی که نصیب همه‌ی مجموعه‌های اجرایی خواهد کرد، به مثابه پشتوانه علمی و اجرایی محکم برای مدیریت شهری در کرمان خواهد بود.
به‌عنوان خدمتگزار مردم شریف کرمان در شهرداری کرمان، رجای واثق دارم تا دوره‌ی حضور شما در راس مدیریت استان، منجر به تخفیف مشکلات متعدد شهر کرمان شده و به دوره‌ای کم‌نظیر در اداره شهر کرمان بدل شود.
اینجانب به نیابت از مجموعه‌ی مدیریت شهری کرمان، ضمن آرزوی موفقیت و دعای خیر، آمادگی کامل خود و مجموعه‌ی شهرداری کرمان را جهت انجام وظیفه در راستای توسعه و عمران شهر کرمان اعلام می‌نمایم.
ان‌شاءالله



سیدمهران عالم‌زاده


شهردار کرمان

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۲.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات