ورود ۱۰ آمبولانس به سیستم حمل‌ونقل آرامستان اراک

ورود ۱۰ آمبولانس به سیستم حمل‌ونقل آرامستان اراک

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، بهره برداری از این تعداد آمبولانس در جریان افتتاح پروژه های شهری اراک که با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان در حال انجام است، صورت گرفت.
مهدی کریمی سرپرست سازمان آرامستان شهرداری اراک در خصوص بهره برداری از ۱۲ دستگاه آمبولانس و نیسان کمپرسی ،گفت: سازمان آرامستان شهر اراک دارای ۸ دستگاه مزدا فعال است و ۴ دستگاه خودرو خارج از مدار دارد که به دلیل عمر بالا، مصرف سوخت زیاد، اذیت شدن شهروندان و بالا بودن هزینه تعمیر اقدام به نوسازی ناوگان شد.
وی با اشاره به خرید ۱۰ دستگاه آمبولانس مجهز به سیستم روز و ۲ نیسان کمپرسی گفت: این خودروهای جدید از منابع داخلی سازمان و با مزایده ماشین های قدیمی خریداری شده است. قبل از افزایش قیمت ها هر دستگاه آمبولانس به قیمت ۶۰ میلیون تومان و هر دستگاه نیسان به قیمت ۵۵ میلیون تومان خریداری شد و تعداد خودروهای سازمان به ۱۴ دستگاه رسیده است.
کریمی افزود: با ورود این ماشین آلات مصرف سوخت ۶۰ درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به افزایش مسیرهای ورودی و خروجی آرامستان اراک گفت: یکی از مهم مهمترین معایب آرامستان اراک وضعیت ترافیکی بویژه در پنج شنبه ها بود که در واقع گره ترافیکی ایجاد می کرد به همین دلیل تصمیم بر افزایش ورودی و خروجی های آرامستان گرفته شد به طوری که رینگ شمالی، غربی و جنوبی آرامستان باز شد و طی ۲ تا ۳ هفته اخیر با بهره برداری غیررسمی وضعیت ترافیکی بهبود چشمگیر داشته است.
سرپرست سازمان آرامستان شهرداری اراک با بیان اینکه این اقدام در واقع تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان را باز کرده است، گفت: فعالسازی این رینگ در واقع ۹ درب جدید را در آرامستان باز کرده است به طوری که ۹ حجره که تنها در اختیار مردم و فاقد متوفی بود تملک و مسیر باز شد.
رینگ کامل آرامستان اراک با اجرای ۲۲۰۰ تن آسفالت، ۳۶۰۰ متر طول جدول گذاری و اجرای ۶۴۸۰ مترمکعب خاکبرداری انجام شده است.
این رینگ ۹ ورودی جدید به آرامستان اضافه می کند که این افزایش کمک شایانی به رفع گره ترافیکی این نقطه از شهر خواهد داشت. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات