ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای بانوان مدنظر مدیریت شهری باشد

ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای بانوان مدنظر مدیریت شهری باشد

به گزارش اداره ارتباطات و اتموربین الملل شهرداری اراک، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای بانوان بایستی بیش از پیش در دستور کار مدیریت شهری اراک قرار گیرد.
سید مهدی مقدسی در مراسم افتتاح پروژه های شهری اراک که با حضور مسوولان استانی و شهری و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: احداث پارک بانوان یکی از اقدامات ارزشمند در اراک است که برای اولین بار به طور اختصاصی در اختیار بانوان این شهر قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین افتتاح دو سالن در مناطق محروم شهر از دیگر اقدامات مهمی است که زمینه‌ ‌ساز برخورداری افراد ساکن در این مناطق از امکانات ورزشی می شود.
مقدسی توضیح داد: شهرداری ها تنوع فعالیت و مسوولیت دارند اما یکی از اقدامات مطلوب شهرداری اراک در این دوره، احداث پارک بانوان و سالن های ورزشی در مناطق محروم بوده، زیرا متاسفانه بر اساس آمارهای موجود، در جامعه ما به دلیل عدم فراهم بودن امکانات و فضاهای ورزشی برای بانوان، این افراد در دوران میانسالی با مشکلات جدی در سلامت مواجه می‌شوند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اضافه کرد: پارک بانوان یک محیط امن و آرام است که تمامی شئونات مربوط به بانوان در این پارک رعایت شده است، خوشبختانه شورای شهر و شهرداری در این دوره اقدامات مطلوبی را انجام داده اند که بعد از انتخاب شهردار جدید باید با انسجام بیشتری در زمینه توسعه امکانات و خدمات شهری گام بردارند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات