تلقی ما از روابط عمومی فقط...
شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تاثیرگذار روابط عمومی تاکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.
مجتبی فرهمند در این دیدار خاطرنشان کرد تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست و این کار نیازمند یک چارت تشکیلاتی بزرگ، وسیع و جامعی هست که شهر یزد به شدت به آن نیاز دارد.
شهردار منتخب یزد با بر شمردن تاثیرات روابط عمومی درخصوص اهمیت و نقش اثرگذار آن سخن گفت و یادآور شد که باید مدیریت ارتباطات را به دو بخش روابط عمومی و اموربین الملل تقسیم کرد و در این راستا برندسازی نمود و برای دستیابی به آن اتاق فکر رسانه ای و قوی تشکیل داد.
فرهمند همچنین در این زمینه خواستار آن شد که برنامه و طرحی نوشته شود که نگاه به روابط عمومی چگونه باید باشد و پیش نیاز آن چه می تواند باشد تا اهداف مطرح شده محقق شود.
وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی برای ما بسیار مهم است و اولین دیدار تشکیلاتی شهردار جدید با این حوزه انجام شده گفت: روابط عمومی باید ابزاری برای معرفی یزد در دنیا شود.
دومین منتخب شورای پنجم یزد علاوه براین یادآور شد که هر چه برای روابط عمومی و اموربین الملل هزینه شود، سود است.
مجتبی فرهمند همچنین برای یزد جایگاه ویژه ای قائل شد و با اشاره به اینکه در دنیا تعداد ۲۳ یا ۲۴ شهر مانند یزد هستند گفت: تفاوت شهر یزد با سایر شهرهای ایران این است که می تواند در مجامع بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد
نظرات