تلقی ما از روابط عمومی فقط...

تلقی ما از روابط عمومی فقط...

شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تاثیرگذار روابط عمومی تاکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.

مجتبی فرهمند در این دیدار خاطرنشان کرد تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست و این کار نیازمند یک چارت تشکیلاتی بزرگ، وسیع و جامعی هست که شهر یزد به شدت به آن نیاز دارد.

شهردار منتخب یزد با بر شمردن تاثیرات روابط عمومی درخصوص اهمیت و نقش اثرگذار آن سخن گفت و یادآور شد که باید مدیریت ارتباطات را به دو بخش روابط عمومی و اموربین الملل تقسیم کرد و در این راستا برندسازی نمود و برای دستیابی به آن اتاق فکر رسانه ای و قوی تشکیل داد.

فرهمند همچنین در این زمینه خواستار آن شد که برنامه و طرحی نوشته شود که نگاه به روابط عمومی چگونه باید باشد و پیش نیاز آن چه می تواند باشد تا اهداف مطرح شده محقق شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی برای ما بسیار مهم است و اولین دیدار تشکیلاتی شهردار جدید با این حوزه انجام شده گفت: روابط عمومی باید ابزاری برای معرفی یزد در دنیا شود.

دومین منتخب شورای پنجم یزد علاوه براین یادآور شد که هر چه برای روابط عمومی و اموربین الملل هزینه شود، سود است.

مجتبی فرهمند همچنین برای یزد جایگاه ویژه ای قائل شد و با  اشاره به اینکه در دنیا تعداد ۲۳ یا ۲۴ شهر مانند یزد هستند گفت: تفاوت شهر یزد با سایر شهرهای ایران این است که می تواند در مجامع بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات