آیین تکریم ومعارفه مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی برگزار شد

آیین تکریم ومعارفه مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی، آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با حضور محفوظی معاون وزیر راه،کریمی ومقدسی نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار،مدیران کل ادارات استان ، شهردار اراک و مسئولین مربوطه برگزار شد. در این مراسم از زحمات مجید شارقی مدیرکل پیشین تقدیر و احمد مرزبان به عنوان مدیرکل جدید معرفی گردید.

دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد:

دو نکته در انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی استان مورد تاکید مجمع نمایندگان بود:

تاکید بر استفاه از ظرفیت های مدیریتی و انسانی بومی استان؛ ما اعتقاد داریم مجموعه استان بحمدالله ذخایر ارزشمندی در حوزه مدیریت دارد و نیاز است که به این ذخایر مدیریتی و انسانی توجه ویژه شود، از طرف دیگر انتخاب مدیران بومی این امکان را برای استان فراهم می کند که فرآیند کادرسازی در ساختار مدیریتی استان استمرار یابد؛ قابل ذکر است که تاکید بر استفاده از نیروهای بومی، نفی تلاش ها و زحمات مدیران غیربومی نیست.و دیگر لزوم جوانگرایی در ساختار مدیریتی کشور که به نظر ما یکی از ضرورت های حال حاضر کشور است.

سید مهدی مقدسی نماینده  مردم اراک، خنداب ،کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم مهندس شارقی و معارفه مهندس مرزبان بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی

باید به جوانان خلاق و خوش فکر بها داده شود و با اعتماد به آنها راه های پیشرفت را در کلیه زمینه ها هموار کنیم.وی با تاکید به اصلاح محور اراک به سلفچگان افزود : باید از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی کشور استفاده کرد بطوریکه بخش خصوصی جایگزین دولت شود.

مقدسی در خصوص چالش ایجاد شده بین نظام مهندسی و وزارت راه گفت: انرژی که برای تقابل ایجاد میکنیم باید به یک تعامل منطقی تبدیل شود.

در مجمع نمایندگان علی رغم تضارب آرا، متحد و منسجم هستیم و باید از ظرفیت نمایندگان و تشکل ها  برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

محفوظی معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت راه و شهرسازی هم در این آئین از رضایتمند شدن مردم و رسیدگی به امور گفت و خاطر نشان کرد: استان مرکزی با پتانسیل و توانمندی های فراوان نباید خیلی متکی به مرکز و وزارت خانه باشد اما در هر حال وزارت خانه هم برای اتمام پروژه ها و هم افزایی بیشتر همت خود را خواهد گذاشت .

در پایان احکام و لوح مدیران سابق و جدید راه و شهرسازی استان توسط مسئولان داده شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات