برگزاری سومین کارگاه تدوین برنامه اطلاع رسانی،آموزش و مشارکت و آگاهی افزایی در مهاباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: سومین کارگاه دو روزه آموزشی سیپا به منظور آموزش جوامع محلی و تبیین مفهوم سیپا برای ذینفعان و کسانی که در حوزه آبریز دریاچه ارومیه قرار دارند، در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی فاروق سخنور افزود: در این کارگاه دو روزه هدف اصلی و اهداف عملیاتی، اقدامات و اولویت های برنامه آموزشی و همچنین ساختارهای سازمانی جوامع محلی مشخص گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد ادامه داد: مشارکت مردم جز از طریق افزایش آگاهی آن ها جلب نخواهد شد بنابراین ارتقای سطح آگاهی و دانش افراد نسبت به موضوع محیط زیست و تالاب به عنوان یکی از گام های اولیه در استقرار رویکرد زیست بومی معرفی شده است و در راستای تحقق این هدف، تدوین برنامه ای مدون در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست و دفتر طرح حفاظت از تالاب های ایران قرار دارد. سخنور در خاتمه تاکیدکرد: این کارگاه با همکاری طرح حفاظت از تالابهای ایران و اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی توسط انجمن حمایت از حیات وحش کانی برازان با حضور تمامی ذینفعان و صداوسیما در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات