"محله نمونه و برتر در مشارکتهای مردمی"

"محله نمونه و برتر در مشارکتهای مردمی"

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری طالقان جلسه هم اندیشی و قدردانی از هیات امنای محله جزینان با حضور مهندس قاسم پور شهردار طالقان ، ریاست و اعضای شورای  اسلامی شهر و هیات امنای محله جزینان در ساختمان شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه مهندس قاسم پور ضمن تقدیر و تشکر از اهالی و هیات امنای محله جزینان گفت ؛ ما از هر فرصتی استفاده میکنیم تا شهروندان محترم در جریان امور قرار گیرند و بدون کمک و حضور سازنده مردم ، کمبود منابع مالی به ما اجازه نمیدهد تا خدماتی که در شان مردم است انجام پذیرد.

شهردار طالقان خطاب به فعالیت گسترده و موثر هیات امنای محله جزینان بیان داشت ؛ روشی که  شما در پیش گرفتید باید آن را به کل شهر تسریع دهیم، محله جزینان به سمت توسعه پیش میرود و انشاالله ما شاهد مشارکت بیشتر مردم در همه زمینه ها خواهیم بود.

مهندس قاسم پور با اشاره به اینکه اهالی محترم باید اولویت ها را مشخص نموده و نیازهای ضروری آینده را فهرست  نمایند گفت ؛ با وجود تمام مشکلات ، ما همیشه در کنار شهروندان هستیم و با تمام وجود در آبادانی شهرمان تلاش می کنیم.

آقای مهندس بهزاد عقبایی یکی از نمایندگان هیات امنای محله جزینان با قدردانی و تشکر از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار طالقان گفت ؛ خدا را شاکریم در راس هرم مدیریت شهری مهندس قاسم پور فداکار قرار دارد .

وی در ادامه بالا بردن امید و انگیزه و مشارکت مردمی برای خدمت رسانی به مردم ، فرهنگ سازی در همه زمینه ها ، ایجاد اشتغال ، کارآفرینی و مهارت را بخشی از اهداف تشکیل هیات امنای جزینان دانست و از شورای اسلامی شهر و شهردار درخواست نمود تا با نگاهی ویژه رسیدگی به معضلات و مشکلات محله جزینان را در اولویت قرار دهند.

در ادامه این جلسه آقای سید حسن میر حسینی ریاست شورای اسلامی شهر با ابراز اینکه همه این مباحث بحق بوده و در رابطه با مشکلات پیش آمده و بر طرف کردن آن ها گفت: ما در کنار شما هستیم ، ما وارث روستاهایی شدیم که با داشتن بافت روستایی و برای تبدیل شدن به بافت شهری باید هزینه زیادی را متقبل شویم .

مهندس شعیب فرامرزی عضو شورای اسلامی شهر با تشکر از مشارکت فعال و شبانه روزی اهالی محله جزینان گفت ؛ ساخت شهری آباد و توسعه یافته  جزو وظایف اصلی ماست و در این زمینه به مشارکت و همیاری همه شهروندان نیازمندیم .

سپس دکتر نادر صادقیان ،نایب رییس وسخنگوی  شورای اسلامی شهر اظهار داشت ؛ بسیاری ازموانع رسیدن به سطح متعارف خدمات شهری درمدت زمان بیش از یک سال گذشته برطرف و نظام مدیریت شهری از جوانب متعدد و مهمی ارتقاء یافته و آنچه در توان داریم و در حوزه اختیارت ما باشد انجام خواهیم داد .

شورا باید هماهنگ ساز  بین دولت و ملت در راستای رفع موانع و حل مسائل باشد.دراین صورت در ادامه مسیر می توان شاهد پیشرفت بیشتر بود و این راهبرد با مشارکت منظم مردم محقق خواهدشد.مدیریت شهری  بر آنست تا مسائل را با مشارکت شهروندان شناسائی و با کمک دیگر دستگاه ها بتدریج حل کند و مسائلی راکه حل انها در توان و حوزه اختیارات مدیریت شهری نباشد را به مقامات بالاتر ارجاع دهد.

وی افزود مدیریت شهری بران است با اولویت شناسی دقیق تر، ایده ها وبرنامه های پیشنهادی شهروندان را به طور منظم دریافت کندوپس از بررسی ،  ایده های مناسب را دربرنامه سال اینده بگنجاند.

در پایان با اهداء لوح سپاس و تقدیر نامه از طرف شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از هیات امنا و  اهالی محترم محله جزینان تقدیر و تشکر بعمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات