افزایش تعامل مدیریت شهری کرج با دانشگاه خوارزمی

افزایش تعامل مدیریت شهری کرج با دانشگاه خوارزمی






اکبر سلیم نژاد در رابطه اظهار داشت: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای شورای شهر، سرپرست منطقه ۶ و مسئولان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جلسه ادامه داد: بعد از برگزاری این جلسه مقرر شد کارگروهی برای احصاء دقیق مطالبات و بدهی دانشگاه خوارزمی و مجموعه مدیریت شهری به یکدیگر تشکیل شود.

وی توضیح داد: بدون شک تشکیل این کارگروه نقش به سزایی در افزایش تعامل و همکاری دانشگاه خوارزمی با شهرداری و شورای شهر کرج جهت تسریع در روند تکمیل برخی پروژه‌های شهر که دانشگاه خوارزمی بخشی از زمین آن را تامین کرده است، دارد.

عضو شورای شهر کرج گفت: شفافیت در میزان طلب و بدهکاری این دو مجموعه به یکدیگر باعث کاهش اختلافات موجود شده و در نهایت به نفع شهر و شهروندان تمام می‌شود.

سلیم نژاد با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه افزود: ارائه راهکارهایی جهت افزایش تعامل با مسئولان دانشگاه خوارزمی برای انجام برخی پروژه‌ها مثل احداث باغ کتاب در کرج و ساخت فرهنگسرا در منطقه حصارک از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

این مسئول در پایان ابراز کرد: دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از مراکزعلمی استان می‌تواند با تعامل با مجموعه مدیریت شهری در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی ایران کوچک نقش به سزایی ایفا کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات