۱۳ درصد قیر توزیعی در کشور به شهرداری‌ها اختصاص دارد

۱۳ درصد قیر توزیعی در کشور به شهرداری‌ها اختصاص دارد

مهدی جمالی‌نژاد در جمع شهرداران و دهیاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور اظهار داشت: بودجه کشور در حال تنظیم است و مدیران اگر از الان برای سال آینده برنامه‌ریزی نداشته باشند به مشکل بر می‌خورند .
وی با اشاره به بودجه پیشنهادی شهرداری‌ها به دولت افزود: سال آینده بودجه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای انجام امور عمرانی شهرداری‌ها به دولت پیشنهاد شد که اگر این بودجه به‌ طور کامل محقق شود می‌توان به شهرداری‌ها در خرید ماشین‌آلات کمک کرد که تصویب این بودجه نیازمند حمایت نمایندگان در کمسیون تلفیق است .
معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد: تجهیز حمل و نقل عمومی یک مطالبه اصلی است و بازآفرینی شهری یکی از مواردی است که می‌توان بدون در نظر گرفتن مسائل مالی در مراکز استان‌ها در آن ورود کرد .
جمالی‌نژاد با اشاره به مشکلات و شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران باید در انجام امور کاری خود خلاقیت و نوآوری داشته باشند چرا که انجام برخی از امور نیاز به اعتبار ندارد، چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بسیاری است و می‌دانیم که این استان نسبت به شهرهای توسعه یافته زیرساخت‌های بی‌نظیری دارد که مدیران می‌توانند با خلاقیت از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند .
وی با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به دولت باید افزایش یابد گفت: اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی و دولتی در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته و دیوار بی‌اعتمادی مردم روز به روز بلندتر می‌شود و شهرداری‌ها که نخستین سنگر خدمت‌رسانی و ارتباط با مردم هستند باید در امر اعتمادسازی تلاش کنند .
معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: اگر نتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و آن‌ها را با خود همراه کنیم قطعا با هر مقدار از بودجه نمی‌توان کار کرد و باید به این نکته توجه کرد که اگر اعتماد حاصل شود، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی وارد کار و درآمدها وصول می‌شود .
جمالی‌نژاد با اشاره به با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری ها ادامه داد: امنیت شغلی در پیشبرد کارها بسیار موثر است و باید تلاش شود تا نیروهایی که سابقه کاری بالایی دارند تبدیل وضعیت شوند .
وی با اشاره به وضعیت توزیع قیر در کشور افزود: تنها ۱۳ درصد قیر توزیعی در کشور به شهرداری‌ها اختصاص دارد که نمایندگان مجلس باید در تصویب بودجه به این مسئله توجه کنند که این مقدار افزایش پیدا کند .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شهرکرد

    منبع خبر

    شهرداری شهرکرد

    شهرداری شهرکرد

    شهرداری شهرکرد یک شهرداری در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات