تجهیز و افتتاح سراهای محله توسط سازمان فرهنگی شهرداری اهواز

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، احمد سراج معاون شهردار و رئیس این سازمان از تجهیز و افتتاح چندین سرای محله در آینده ای نزدیک خبر داد.

سراج در این زمینه گفت: خوشبختانه ایجاد سرای محله به یک مطالبه عمومی نزد شهروندان تبدیل شده است. روزانه شاهد مراجعات مردمی فراوانی به سایر سراهای محله موجود در شهر هستیم. در این خصوص و با توجه به جایگاه خوبی که این مکان ها نزد شهروندان پیدا کرده است، در نظر داریم چندین سرای محله دیگر را افتتاح و یا تجهیز و با استفاده از امکانات، بروزرسانی نماییم.

وی با اظهار رضایت از استفاده مناسب سایر شهروندان از سراهای محله افزود: تمامی مناطق بایستی دارای حداقل یک سرای محله باشند. این مکان ها به محلی مناسب برای استفاده شهروندان و دورهمی های خانوادگی تبدیل شده است.

معاون شهردار اهواز به لزوم حمایت از سراهای محله اشاره کرد و گفت: با توجه به کارکرد، این مکان ها بیش از هر جای دیگری به حمایت احتیاج دارند. به همین جهت دو سرای محله آل صافی و فرهنگسرای علوی در حال بروز رسانی و تجهیز هستند. قطعا به روز رسانی و تجهیز باعث بالارفتن کیفیت برنامه های آموزشی و فرهنگی اجتماعی خواهد بود.

سراج در خصوص افتتاح جدیدترین سراهای محله بیان کرد: شهروندان شریف اهوازی بزودی شاهد افتتاح دو سرای محله خواهند بود. سراهای محله در کوی رمضان و کوی نبوت در حال تجهیز هستند که افتتاح خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: سراهای محله با توجه به کارکردی که دارند، قطعا در افزایش سطح آگاهی و فرهنگ شهروندان موثر خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات