جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در منطقه دو برگزار شد

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در منطقه دو برگزار شد

هم‌ زمان با نهم ربیع‌الاول، گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج) در منطقه دو شهرداری اهواز برگزار می‌شود .

مدیر ارتباطات منطقه دو شهرداری اهواز از برگزاری جشن گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) هم‌ زمان با نهم ربیع‌الاول خبر داد و گفت: این مراسم روز شنبه، ۲۶ آبان ماه با حضور پرسنل منطقه دو، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در نماز خانه منطقه برگزارشد.

در این مراسم بسیج منطقه دو با پذیرایی شیرینی به شهروندان، نمازگزاران و دوستداران آن امام همام این روز بزرگ را گرامی داشتند.

مدیر اداره ارتباطات منطقه دو  با اشاره به وظایف منتظران در عصر غیبت خاطرنشان کرد:  نخستین گام شناخت امام زمان (عج) و ویژگی‌های اخلاقی و معنوی ایشان است زیرا به فرموده پیامبر (ص) اگر کسی بمیرد و امام زمان (عج) را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

وی تصریح کرد: منتظران حضرت مهدی (عج) باید ویژگی‌های مورد نظر حضرت مهدی (عج) را در تشکیل حکومت جهانی مورد توجه قرار دهند .

باوی، ابراز محبت به امام زمان (عج) پس از شناخت را از دیگر ویژگی‌های منتظران ظهور بیان کرد و گفت: منتظران ظهور باید محبت خویش به ولی‌عصر (عج) را در قالب دعا و صدقه دادن برای سلامتی ایشان ابراز کنند .

وی اضافه کرد: با تاکید بر این‌که تلاش کنیم محبت خویش را تمرین و تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: با خودسازی و تقویت معرفت خویش باید خود را برای فرج امام زمان (عج) آماده کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات