تدابیر ویژه شهرداری برای کاهش اثر افزایش قیمت‌ها بر پروژه‌های شهری

تدابیر ویژه شهرداری برای کاهش اثر افزایش قیمت‌ها بر پروژه‌های شهری

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به افزایش شدید قیمت‌ها در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: بخشی از قراردادهای سال گذشته شهرداری بدون تعدیل بود و به دلیل اختلاف قیمت‌های فاحشی که از ابتدای سال اتفاق افتاد مشکلاتی برای پیمان‌های شهرداری به وجود آمد.
وی با تاکید بر اینکه در برخی بخش‌ها خصوصا در بخش‌های الکتریکی و... افزایش بیش از دو برابری قیمت‌ها اتفاق افتاده است، بیان کرد: تولید قیر و میلگرد و کابل از صفر تا ۱۰۰ در کشور انجام می شود اما شاهدیم قیمت این اقلام بیش از دو برابر شده است که امیدواریم به قیمت‌های اولیه بازگردد.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به تدابیر شهرداری برای جلوگیری از ایجاد مشکل در پیمان‌های شهرداری گفت: با پرداخت‌های به موقع و مشارکت با پیمانکاران، بخشی از این پیمان‌ها بدون مشکل در حال پیگیری است اما بخشی از پروژه‌هایی که درصد پیشرفت‌های پایین دارند و شاخص‌های تعدیل پاسخگوی افزایش قیمت‌ها نیستند ناچار هستیم ختم پیمان کنیم.
وی اذعان کرد: در پروژه‌های بزرگ عزم شهرداری بر این است که با هر امکانی پیمان راهبری شده و مشکل در تکمیل آنها ایجاد نشود و بر همین اساس در ماه‌های پایانی سال تعداد زیادی از پروژه‌های بزرگ افتتاح می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات