آسفالت بیش از۱۵۶ هزار مترمربع از محلات سنندج طی سالجاری / امسال شهرداری یک ریال هم از شهروندان تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت محلات دریافت نکرد

آسفالت بیش از۱۵۶ هزار مترمربع از محلات سنندج طی سالجاری / امسال شهرداری یک ریال هم از شهروندان تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت محلات دریافت نکرد

شهردار سنندج با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۱۵۶ هزاز متر مربع از محلات ومعابر سطح شهر آسفالت و بهسازی شد گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای انجام تعهدات سنوات گذشته امسال شهرداری یک ریال هم از شهروندان تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت محلات دریافت نکرد .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: بیش از ۱۵۶ هزار متر مربع از محلات سطح شهر آسفالت شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری بحث آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: شهرداری در سنوات گذشه مبالغی را از شهروندان تحت عنوان خودیاری دریافت کرده بوده و شهرداری متعهدشده بود نسبت به آسفالت  معابر و محلات آنها اقدام نماید.

وی گفت: با توجه به اینکه حجم تعهدات بسیار زیاد بود برنامه ریزی لازم جهت انجام تعهدات در سال گذشته صورت گرفت و براین اساس امسال شهرداری یک ریال هم از شهروندان تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت محلات دریافت نکرد .

مهندس صیدی افزود: علاوه بر شهرداری های مناطق واستفاده از پتانسیل کارخانه آسفالت سازمان عمران وباز آفرینی این شهرداری نسبت به انتخاب پیمانکار جهت آسفالت محلات در سطح شهرهم اقدام شد .

وی اعلام کرد: در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۶ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج براساس اولویت بندی آسفالت وبهسازی شد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه مجموع آسفالت سطح  شهر که توسط شهرداری های مناطق صورت گرفته ۷۵هزارمترمربع بوده است؛ افزود: ۱۰ هزار و ۸۳۰ مترمربع  از محلات  منطقه یک، ۴۱ هزار و ۸۷۰ متر مربع  از محلات در حوزه شهرداری منطه دو و ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح منطقه سه آسفالت وبهسازی شد.

وی عنوان کرد: پیمانکار انتخاب شده هم با نظارت معاون فنی و امور زیر بنایی در سالجاری توانست بیش از ۸۱ هزار متر مربع از معابر سطح را آسفالت وبهسازی نماید.

مهندس صیدی تصریح کرد: متاسفانه افزایش چندبرابری هزینه خرید قیر مشکلات فراوانی را برا ی شهرداری بوجود آورد ولی با این حجم از گرانی بازهم شهرداری توانست بخش عظیمی از تعهدات سنوات گذشته در خصوص آسفالت محلات سطح شهر را انجام دهد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات