همت سازمان های تابعه شهرداری و همراهی شهروندان

سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری

در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر سقوط کارگر به عمق چاه ۱۱ متری ، بلافاصله ماموران نجات ایستگاه ۵  این سازمان ،  همراه با یک دستگاه خودروی امداد و نجات به محل حادثه  واقع در کمربندی جنوبی ، جنب کارواش طبرستان، کوچه امام حسین(ع) اعزام شده و با رعایت تمامی موارد ایمنی و بکارگیری تجهیزات امداد چاه ، این کارگر را  نجات دادند.

سازمان بهشت رضا (ع) شهرداری ساری

سازمان بهشت رضا (ع) ، بهسازی غسالخانه آرامستان ، سرویس بهداشتی و  محوطه اطراف آن را در دستور کار قرار داده و عملیاتی کرده است.

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری

حمیدرضا فضل الله نژاد سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر ،  با اشاره فعالیت های فرهنگی مذهبی این سازمان گفت: ۷دستگاه اتوبوس و ۹ دستگاه مینی بوس جهت جابجایی رایگان  نماز گزاران نماز جمعه در نقاط مختلف شهر از سوی این سازمان اختصاص داده شده است.

سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری

در راستای روان سازی ترافیک و ایمن سازی معابر ، سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری ، احداث دوربرگردان در انتهای بلوار کشاورز را در دستور کار قرار داده است.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری

سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای طرح تپش (تفکیک پسماند شهر ) ، در مراسم  افتتاح اولین کانون سلامت  در سرای تداوم محله قدس که با محوریت بررسی موضوعات سلامت شهروندان و با حضور ایازی معاون وزیر بهداشت و مهدی عبوری شهردار ساری برگزار شد ، مشارکت کرد.

سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری

با نزدیک شدن به فصل درختکاری با همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری، طرح "هر خانه یک درخت" برای سومین سال متوالی برگزار می شود.

شیوه ثبت نام و شرکت شهروندان در این طرح همانند گذشته از طریق تکمیل فرم به صورت حضوری و یا به صورت تماس با شماره ۳۳۶۰۶۰۰۶ الی ۸ می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات