آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون ورود به حرفه مهندسان

آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون ورود به حرفه مهندسان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم، اسماعیل اسدی توضیح داد: کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می توانند از تاریخ ۲۳/۰۸/۱۳۹۷ با مراجعه به سامانه آزمون های ورود به حرفه در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به آدرس www.inbr.ir ، نسبت به ثبت نام آزمون‌های مربوطه اقدام نمایند.

وی افزود:  آزمون مرحله دوم با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می شود .

اسدی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد ۵، ۱۱، ۱۲، ۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون های ورود به حرفه مهندسان را در هفت رشته مهندسی معماری و عمران بخش های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و برای دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی پایه ۳، آزمون حرفه ای کاردانهای فنی نیز در هفت رشته مذکور و همچنین آزمون حرفه ای معماران تجربی برگزار می کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم در استان توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام، از تاریخ اعلام رسمی به تدریج تا پایان مهلت تعیین شده اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان در پایان گفت: به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، تاکید می‌شود دریافت هرگونه اطلاعات و اخبار و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اخذ تاییدیه‌های مربوط، دریافت کارت ورود به جلسه وکارنامه نتایج آزمون‌ها را صرفاً از طریق سامانه ثبت‌ نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir پیگیری نموده و از هرگونه اقدام از طریق سایر شبکه‌ها و سامانه‌ها جداً خودداری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات