پساب استاندارد در چهارمحال و بختیاری به بخش کشاورزی می‌رود

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست‌ چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به استفاده بهینه از منابع آبی و تاکید بر سلامت و امنیت مواد غذایی اظهار داشت: با تصویب در کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان، پساب استاندارد، در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شهرام احمدی افزود: در این جلسه مقرر شد برای اعضاء و مدیران اتاقهای بحران در روستاها آموزش های لازم در خصوص مقابله با حریق ارائه و لیست اسامی آن دسته از افرادی که این آموزش ها را دیده اند، برای هماهنگی و استفاده بهینه از نیرو و امکانات در مواقع حریق و بحران در اختیار دستگاه های مربوط قرار گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به پیشرفت قابل تامل خشکیدگی پهنه ای جنگل های استان، مقابله با این پدیده ضروریست. وی عنوان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا این موضوع با اولویت در دستورکار شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار گیرد تا با مشورت مسئولین دستگاه های مربوطه و متخصصان، تصمیمات مناسب در این زمینه گرفته شود.

گفتنی است سی‌ و دومین کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان به دبیری حفاظت محیط زیست استان و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های عضو کارگروه در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات