تقدیر از محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در خدمت دهی به خانواده شهداء

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست صبح یکشمبه بیست و هفتمین روز از آبانماه ۹۷ با موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.

جعفری نژاد در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و محیط بان شهید گفت : ما فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کاری خود در خدمت دهی به خانواده های ایثارگران و شهداء قرار داده ایم , در این راستا کمک به پیشرفت یادگاران شهداء  و سرکشی از خانواده های آنان , جزء برنامه های  این ادره کل در خدمت به خانواده شهداء است.

جعفری نژاد هدف شهیدان و شهدای محیط زیستی را هدف مقدسی بیان نمود و اظهار داشت: وظیفه همه ماست ,در راستای حفاظت از محیط زیست این موهبت الهی و خدادادی تلاش نمایم.

وی گفت: ترویج زحمات و تلاش‌ محیط بانان شهید در راستای حفظ بقای محیط زیست و زندگی همه زیستمندان است و بسیاری از آن‌ها جان خود را در این راه مقدس نثار نموده و یا قطع عضو شده اند.

در ادامه این دیدارموسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این گونه دیدار‌ها یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه داریم

وی ضمن تشکر از اقدامات حفاظت محیط زیست استان در تکریم یادگاران شهداء و خانواده های آنان در محیط زیست افزود: محیط زیست استان جزء دستگاههای برتر در حوزه خدمت دهی به فرزندان شهداء و خانواده های ایثارگر در استان است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات