درخواست:

درخواست:



جامعه همانند سال‌های قبل و بر اساس جمع‌بندی نظرسنجی انجام پذیرفته تصمیم لازم برای چاپ سالنماها برای سال ۱۳۹۸ را اتخاذ نموده است با توجه به نوسانات قیمت ارز و به‌تبع افزایش قیمت کاغذ و دستمزدها هیات رئیسه با کمیته سالنما جامعه تصمیم بر کاهش انواع آن را گرفته به‌طوری‌که انواع منتخب در سایت به آدرس www.irsce.org و کانال تلگرام جامعه به آدرس https://t.me/IRSCEchannel قابل‌مشاهده می‌باشد.

تلاش می‌شود با جمع‌بندی تعداد درخواست‌ها در فرصت مناسب نسبت به سفارش برای چاپ را فراهم آورد بر این اساس عناوین آن‌ها به شرح زیر است:

۱- سالنمای قطع وزیری با جلد شبه چرم در دو طرح طلاکوب و حکاکی
۲- سالنمای دوستدار محیط‌زیست در قطع رقعی با جلدسخت و سلفون (گالینگور) نقره‌ کوب (با تغییر کیفیت جلد)
۳- سالنمای رومیزی ماهانه با آرم جامعه و آرم شرکت که درروی سالنما نقره‌کوب می‌شود.


SALNAMA۹۸.jpg


توضیح: با مذاکراتی که با ناشران به‌عمل‌آمده، امکان تبلیغ هر شرکت در ۸ صفحه برای حداقل ۵۰ جلد سفارش از انواع سالنماهای وزیری و رقعی فراهم‌شده است.کلیه هزینه‌های مرتبط با ۸ برگ به عهده شرکت سفارش‌دهنده می‌باشد و در صورت درخواست، هزینه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
خاطرنشان می‌سازد با توجه به شرایط موجود، قیمت انواع سالنما در مقایسه با سال گذشته افزایش‌یافته و اعضای محترم  می‌توانند با بررسی صفحات پیوست ( از فایل ضمیمه قابل دریافت است) ، که شامل اطلاعات مربوط به نحوه و برگ سفارش می‌باشد، با رعایت مهلت اعلام‌شده نسبت به سفارش تعداد موردنظر خود اقدام نمایند. در صورت عدم تغییرات اساسی در شرایط تامین کاغذ و عدم افزایش قیمت‌های اعلام‌شده، این قیمت قطعی است.

لازم به یادآوری است که با توجه به محدودیت زمان برای عقد قرارداد با شرکت‌های انتشاراتی و عدم امکان تغییر در تعداد سالنماهای مندرج در قراردادها، پذیرش سفارش جدید و یا تغییر در سفارش‌های قبلی با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. لذا تقاضا می‌شود در تکمیل فرم سفارش دقت لازم را مبذول و در زمان تعیین‌شده نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

این نامه همراه با صفحات پیوست از طریق فاکس و پست الکترونیک برای کلیه شرکت‌های عضو ارسال می‌گردد و در کانال تلگرام جامعه نیز درج‌شده است.




دریافت فایل ضمیمه لینک اصل خبر در سایت جامعه مهندسان مشاور ایران

    منبع خبر

    جامعه مهندسان مشاور ایران

    جامعه مهندسان مشاور ایران یک انجمن می باشد

      نظرات