اجرای ویژه برنامه "مدار سلامتی" در مناطق ۱۵گانه اصفهان

اجرای ویژه برنامه "مدار سلامتی" در مناطق ۱۵گانه اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه "مدار سلامتی" در ۲۰ محله شهر اصفهان از ۲۶ آبان‌ماه الی ۱۵ آذرماه اجرا می‌شود.

فریناز تولائیان  اظهار کرد: ویژه برنامه" مدار سلامتی" با هدف بالا بردن سطح آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با انواع بیماریهای غیرواگیر و پیشگیری از آنها در ۲۰ محله شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این ویژه برنامه را افزایش آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با موضوعات سلامت محور عنوان کرد و افزود: با توجه به روند رو به افزایش بیماری‌های غیرواگیر در اصفهان و ضرورت توجه به این موضوع و درجهت افزایش آگاهی شهروندان نسبت به انواع بیماری‌های غیرواگیر و پیشگیری از آنها مقرر شد تا ویژه برنامه"مدار سلامتی" به صورت مویرگی در محلات مختلف سطح شهر برگزار شود.

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان در رابطه با بخش‌های متنوع این برنامه گفت: اجرای تئاتر در حوزه سلامت، موسیقی، استندآپ کمدی، برپایی نمایشگاه با غرفه‌هایی شامل پایش قد و وزن، فشار خون، مشاوره تغذیه و ارائه مشاوره مربوط به بیماری‌های مختص بانوان از جمله بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

تولائیان خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گیری روز جهانی ایدز در بازه زمان اجرای این برنامه، غرفه آشنایی با بیماری ایدز نیز در بخش نمایشگاهی این برنامه گنجانده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات