پیام تبریک شهردار قم به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت هفته وحدت

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم‌النبیین حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:

«اِنَّمَا الْمُوْمِنُونَ اِخْوَهٌ فَاَصْلِحُوا بَیْنَ اَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ»
به حقیقت مومنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آیه ۱۰»
برادری کلید واژه‌ای است که از صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید آیات و روایات بوده و در مقابل، تکیه دشمنان نیز به همان نسبت بر توطئه حول محور آن بوده است. تفرقه بین شیعه و سنی، شکل‌گیری وهابیت، داعش، گروه‌های تروریستی و... همه و همه توطئه‌هایی می باشند که دست‌آویز آن برهم زدن کلید واژه برادری و وحدت بین مسلمین جهان است؛ همان نکته‌ای که همواره خداوند از آن به عنوان راهی برای دستیابی به لطف و رحمت الهی نام برده است.
سال‌هاست دشمن تمام توان، امکانات و تجهیزات، خصوصا توان نظامی و تبلیغاتی خود را به کار بسته تا برادری بین مسلمانان و وجهه آنان را در بین جوامع بین‌المللی بر هم بزند و هفته وحدت به عنوان ایام جشن و سرور مشترک مسلمانان به یمن میلاد با برکت و فرخنده خاتم‌النبیین محمد مصطفی (ص) فرصتی است که بیش از هر زمان دیگری بر طبل دوستی، محبت و یکدلی و وحدت بین مسلمانان جهان بکوبیم.
آنچه که امروز در مقابل تبلیغات بی حد و اندازه دشمن به کمک مزدوران منطقه‌ای آنها، می‌تواند بر قدرت مسلمانان بیفزاید ایمان به خداوند متعال و تکیه بر وحدت و یکدلی است چراکه طبق وعده خداوند با وجود تمام امکانات و منابع مالی و تجهیزات کفار و دشمنان، این افراد با ایمان هستند که پیروز نهایی نبرد حق علیه باطل خواهند بود.
سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) محوری برای هم صدایی و هم افزایی بوده و هفته وحدت این یادگار ماندگار تجلی و نمادی برای ترسیم این همدلی محسوب می گردد و در تعبیر مقام معظم رهبری به خوبی چنین آمده است که وجود نبی اکرم (ص) بزرگترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است.
اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده و میلاد خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمتٌ للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، از خداوند متعال سربلندی روزافزون تمام مسلمین جهان خصوصا ملت شریف، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را خواهانم.
دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد
شهردار قم
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات