زیرسازی و آسفالت برخی از کوچه‌های بلوار شهیدان کلهری و شهید دل آذر

زیرسازی و آسفالت برخی از کوچه‌های بلوار شهیدان کلهری و شهید دل آذر

به گزارش شهرنیوز، علیرضا اقبالیان با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه پنج، از اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت کوچه ۱۷ بلوار شهیدان کلهری خبر داد و گفت: در این پروژه توزیع بیش از ۲۶۰ تن آسفالت به مساحت بیش از هزار و ۸۰۰ مترمربع صورت گرفته است.
وی همچنین به توزیع آسفالت در کوچه یک و دو بلوار شهید دل آذر اشاره کرد و گفت: در این معابر نیز بیش از ۱۸۰ تن آسفالت به مساحت بیش از هزار و۲۰۰ مترمربع توزیع شده است.
شهردار منطقه پنج قم بیان کرد: با توجه به درخواست های مردمی در راستای ساماندهی معابر و افزایش رضایت مردمی و از آنجاییکه وجود معابر خاکی و ناهموار باعث نازیبایی حاشیه ای  منطقه است روکش آسفالت ادامه خیابان شهید شمس از اولویت‌های این منطقه است.
وی در ادامه از  مشارکت و همکاری مردم با مدیریت شهری در راستای اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد و گفت: مشارکت مردم می تواند در پیشرفت سریع و آبادانی منطقه پنج تاثیر به سزایی داشته باشد.
اقبالیان آسفالت کوچه و شوارع زیرسازی شده در سطح منطقه را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام دانست و افزود: در صورت تامین آسفالت در اسرع وقت این پروژه‌ها اجرائی خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات