۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان اضافه می‌شود

شهردار کرمان:

۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان اضافه می‌شود




سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان از اضافه‌شدن ۲۰ تا ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمان خبر داد.
سیدمهران عالم‌زاده، در نشست عمومی شورا که با حضور رییس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد، افزود: این تعداد اتوبوس تا پایان سال‌جاری به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی کرمان اضافه خواهد شد.
وی هم‌چنین به بازدید مهندس عشایری، معاون وزیر راه و شهرسازی، از سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهر کرمان اشاره کرد و گفت: در بازدیدهایی که با حضور مهندس عشایری، معاون وزیر راه و شهرسازی، از بافت ناکارآمد شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی داشتیم، وی از اقدامات شهرداری کرمان در این‌گونه محله‌ها، به‌ویژه در محله‌ی فیروزآباد (محله‌ی بنی‌هاشم) ابراز رضایت‌مندی کرد.
شهردار کرمان افزود: با هدف ساخت فضاهای مسکونی جدید در محله‌های هدف و بافت فرسوده‌ی شهر کرمان، به‌زودی نشستی با انجمن انبوه‌سازان و مسئولان راه و شهرسازی، در تهران برگزار خواهد شد.
عالم‌زاده ادامه داد: امیدواریم تسهیلات و امکانات لازم برای ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی جدید در محله‌های هدف و بافت فرسوده‌ی شهر کرمان فراهم شود.
وی افزود: هم‌چنین در راستای کمک‌گرفتن از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری، در جلسه‌ی انجمن توسعه‌ی استان در تهران حضور خواهیم یافت.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۸۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات