‍  مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از سوی ستاد اربعین استان تقدیر شد

‍ مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از سوی ستاد اربعین استان تقدیر شد


مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه به دلیل تلاش برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی استاندار به عنوان رئیس ستاد اربعین استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه سجاد سلیمانی در جلسه ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه که با محوریت تقدیر از دست اندرکاران و خادمین مواکب خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی روز شنبه ۲۶ آبان ۹۷ با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، با اهدای لوح مورد تقدیر قرارگرفت.

در متن تقدیرنامه ای که به امضای مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه رسیده، آمده است: شایستگی خدمت و از آن بالاتر افتخار خدمت به بهترین بندگان خدا در این دیار کهن موهبتی است که ایزد یکتا بر ما نهاده و فرصتی که بتوانیم ره توشه ای جهت جلب رضای او برداریم. بدینوسیله ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون از تلاش های خیرخواهانه و ارزشمند جنابعالی که عزم خود را جزم نموده تا وظیفه مقدس خود درقبال خدمت رسانی به زائران اربعین مولایمان ابا عبدالله الحسین(ع) نمایید صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. امید است در آینده نزدیک با تلاش های مجدانه و دلسوزانه خویش در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات