تدبیر بزرگی دیگر از سوی مدیریت شهری چالوس

تدبیر بزرگی دیگر از سوی مدیریت شهری چالوس

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer۴ تدبیر بزرگی دیگر از سوی مدیریت شهری چالوس

تملک و بازگشایی ورودی خیابان گلبرگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس، در راستای تملک و بازگشای هایی که از سوی شهردار، شورای اسلامی شهر چالوس در جهت تحقق خواسته های مردم شریف این شهر صورت می گیرد، اینبار به همت والای مجموعه مدیریت شهری چالوس جهت تسهیل در تردد و هدایت آبهای سطحی در خیابان گلبرگ، ورودی این خیابان تملک و بازگشایی شد که از خواسته های چندین ساله این مردم منطقه نیز بود.

شایان ذکر است، این اقدام جهادی و کم نظیر مجموعه مدیریت شهری چالوس مورد تشویق اهالی گلبرگ قرار گرفت که متن ارسالی از سوی اهالی منطقه به شرح ذیل می باشد:

‍ خدمت به خلق از بالاترین عبادتهاست

خداوند را شاکریم که پس از سالها، شهر چالوس رنگ و بوی توسعه و تحول را به خود می‌بیند.

بدون شک این روند رو به رشد و رفع موانع و مشکلات اساسی شهر چالوس نتیجه انتخابی درست توسط شهروندان در انتخابات شورای اسلامی شهر و در پی آن انتخاب شهرداری پرتلاش و مردمی‌ است.

خیابان گلبرگ از جمله مناطق مظلوم شهر چالوس، علیرغم مراجعات مکرر به شهرداری و شوراهای ادوار گذشته، سالها منتظر گوشه چشمی از سوی متولیان امور شهری بود تا بلکه گوشه ای از مشکلاتش مرتفع گردد.

سالها پیگیری‌ها بدون نتیجه مانده بود، اما خوشبختانه شهردار پرتلاش و شورای با انگیزه دوره پنجم بسیار زود به وعده‌های خود عمل نموده و خیابان گلبرگ را از عقب افتادگی و مظلومیت رها ساختند.

توجه ویژه خدمات شهری، پروژه های عمرانی و بازگشایی ورودی گلبرگ، جان دوباره ای به این خیابان بخشیده است. بی شک آبادانی و توسعه خیابان گلبرگ‌ مرهون زحمات مدیریت شهری چالوس است.

بدینوسیله بر خود لازم می‌دانیم از پیگیری‌ها، تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند مهندس جعفر ردایی شهردار کاردان و مردمی شهرمان، کارکنان زحمتکش شهرداری و همراهی، اتحاد و همدلی اعضای پرتلاش شورای اسلامی شهر آقایان؛ کاظم‌ پولادی، مسعود زندی، صابر سام‌دلیری، مهدی ردایی، جعفر کیالاشکی، سعید رضوی‌نیا و مسعود یعقوبی در راه توسعه و عمران شهر چالوس بویژه خیابان گلبرگ صمیمانه تقدیر بعمل آوریم.

هیچ شهری آباد نمی‌شود مگر با داشتن مسئولانی دلسوز، متخصص و پرتلاش که خوشبختانه این اتفاق مبارک برای شهرمان رخ داده است. دست مریزاد

ازطرف: جمعی از اهالی خیابان گلبرگ











لینک اصل خبر در سایت شهرداری چالوس

    منبع خبر

    شهرداری چالوس

    شهرداری چالوس

    شهرداری چالوس یک شهرداری در شهر چالوس می باشد

      نظرات