دیدار اعضای کمیسیون ترافیک سازمان با مهندس عسکری

دیدار اعضای کمیسیون ترافیک سازمان با مهندس عسکری

اعضای کمیسیون ترافیک حاضر در جلسه مهندس شیران- مهندس فتاحی- مهندس کرباسیون- مهندس خیام باشی -  مهندس بنده بخدا- مهندس افتخاری - مهندس رجایی- مهندس میرمحمدی- مهندس گرجی- مهندس مطهری و مهندس قدیری شروع به کار هیات مدیره دوره هشتم و انتخاب مهندس عسکری به عنوان ریاست سازمان را تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.
مهندس شیران رئیس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی ضمن تشکر بابت تشکیل این جلسه و ابراز خوشحالی از اینکه رشته ترافیک مورد توجه و عنایت خاصه ریاست سازمان می باشد گفت : مهندسان ترافیک باید در سیاستهای ترافیکی شهر اعمال نظر نمایند و تاثیرات منفی ساختمان بر شهر و ترافیک شهری را کمتر نمایند.
مهندس عسکری نیز ضمن تشکر و تاکید بر اهمیت نقش مهندسان ترافیک در آسایش شهروندان بیان داشت : می بایست کارهایی که در سازمان مغفول مانده را احیا نمایییم.ایشان سپس بر اجرایی نمودن هرچه دقیقتر مقررات ملی ساختمان تاکید و اجرایی شدن آنرا به نفع مردم و شهر دانستند.
مهندس نجفی الموسوی عضو هیات مدیره سازمان با اشاره به تجارب ارزنده مهندس عسکری ، این فرصت را برای فعال نمودن کلیه رشته ها و حوزه ها حایز اهمیت قلمداد نمود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات