راه اندازی سایت پسماند صنعتی و ویژه درخراسان رضوی در دستور کار استانداری قرار گرفت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست کمیته تخصصی ذیل کارگروه مدیریت پسماند استان ضمن اعلام ضرورت ساماندهی مطلوب تر پسماند ویژه درخراسان رضوی ،بر تسریع در راه اندازی سایت پسماند ویژه تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، وحید قربانی موضوع حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار را یکی از مباحث مهم جامعه امروزی برشمردو همکاری همه دستگاههای ذیربط را ضروری دانست .

این مقام مسئول افزود:شکل گیری کمیته تخصصی پسماندهای صنعتی و ویژه  استان جهت پیگیری و نهایی شدن موضوع یک گام مهم است که امروز بایستی همه دستگاههای عضو کارگروه در راستای مدیریت و ساماندهی به آن اهتمام داشته باشند .

تورج همتی ، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز دراین نشست که با حضور نمایندگانی از سازمان های صنعت،معدن و تجارت، مدیریت و برنامه ریزی، پسماند شهرداری مشهد ،دانشگاه علوم پزشکی و.. در محل دفتر معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد،تصریح کرد: از آنجا که تمامی اقدامات لازم درخصوص مطالعات مکان یابی سایت و اخذ نظر از ادارات متولی انجام شده است، لذا ایجاد سایت پسماند ویژه دراستان به منظور ترغیب واحدهای صنعتی به مشارکت در مدیریت پسماند ویژه می انجامد و تحقق این امر علاوه بر حذف آلودگی های ناشی از ضایعات صنعتی استان وایجاد مشاغل سبز می تواند کارکرد منطقه ای نیز داشته باشد و استانهای شرقی کشور را پوشش دهد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات