بمناسبت هفته بسیج و وحدت: دیدار فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و مدیران کل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، در این دیدار آیت الله علما با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج، وحدت میان مسلمین را از مهمترین پایه های جهان اسلام برشمردند و سخنانی را در خصوص این ایام و توجه به آن ایراد نمودند. آیت الله علما ادامه داد: دشمن امروزه آماده است که با تفرقه میان مسلمین و برادران دینی بر اسلام و مسلمین ضربه وارد کند. وی افزود: هوشیاری کامل مردم و حفظ وحدت و همبستگی میان مسلمانان باعث ناکامی توطئه های دشمنان علیه اسلام و مسلمین خواهد بود. در ادامه سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: ۴۰ سال از عمر نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران میگذرد و افتخارات را پشت سر میگذاریم و این دستاوردها همه در سایه و در پرتو ولایت‌مداری بوده است . وی افزود: سکاندار این انقلاب و نظام در همه برهه‌هادر مقابل نیرنگ های دشمنان، مقام عظمای ولایت بوده است .

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد تا دنیا را از تیرگی نجات دهد و همان زمان هم همه دشمنان برای مقابله با انقلاب توحیدی پیامبر صف آرایی کردند و امروز هم می بینیم تمام پایگاه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات