دانش آموزان مدرسه سبز سمای سیاهکل با واژه محیط بان و امور مربوط به حفاظت از حیات وحش آشنا شدند.

دانش آموزان مدرسه سبز سمای سیاهکل با واژه محیط بان و امور مربوط به حفاظت از حیات وحش آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان  جواهردشتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، کارشناسان این اداره تقریبا هر هفته با حضور در مدارس نسبت به امر آموزش و آشنایی دانش آموزان با امور محیط زیست و مسایل آن اهتمام می ورزند .

وی افزود  : در این هفته ضمن حضور کارشناسان ، یکی از باسابقه ترین همکاران یگان حفاظت نیز در این دوره حضور داشتند که در ابتدا ضمن بازگویی خلاصه اهداف سازمانی و حیطه کاری محیط زیست طبیعی و تشریح زحمات و تلاش شبانه روزی یگان حفاظت در راستای حفظ محیط زیست و حیات وحش و مخاطرات آنان ، محیط بان حاضر با تعریف شغل و خاطره گویی کلاس را هدایت می نمودند که با ابراز احساسات و تشویق دانش آموزان مواجهه شدند.

وی خاطرنشان کرد  دانش آموزان اظهار کردند تاکنون با این شغل آشنا نبودند و این نقطه عطفی جهت حساس شدن و اهمیت دادن آنان به موجودات زنده و حیات وحش شد.

همچنین توضیحاتی در رابطه با انواع پسماند و مخاطرات آن نیز توسط کارشناسان بحث و تبادل اطلاعات شد.

در خاتمه نیز کارشناسان با اذعان اینکه همه باید در حفظ محیط زیست و حیات وحش و عرصه های طبیعی مسئول باشیم به سه نفر از حاضرین که به سوالات آنان پاسخ درست دادند جایزه ای اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات