پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان ،


متن پیام تبریک مدیرکل به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

بسیج حنجره‏ ای است سوزان برای سرودن حماسه‏ های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‏های سرد و تاریک و وحشت‏ زا .

بسیج کوه استقامت و رمز جاویدان مبارزه و ستیز با دشمنان است و بسیجیان، آن بلند همتانی که به دور از تعلقات دنیوی، در سایه ایمان ناب و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف اول مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند .
بسیج یک منظومه فکری است که در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد .
بسیجیان دلاورانی هستند که در سخت ترین لحظات زندگی، با دست رد، به نام و مال از دامنه ترس گذشته و دشت خطر را در نوردیدند و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند .
این عزت و شرافت، حاصل استقامت شیر زنان و شیرمردانی است که بسیج در مدرسه عشق و حقیقت، طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است .
فریاد خروشان بیداران جهان با حنجره بسیجیان فریاد می شود، حنجره ای که صوت داوودی آن یادگار مقتدای بسیجیان عالم حضرت امام خمینی (ره) است و امروز در نفس سید و سالارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای جاری است و جهان در برابر تفکر و فرهنگ عالمگیر بسیج سر تعظیم فرود آورده است که این وعده الهی در قرآن کریم است؛ الیس الصبح بقریب .


اینجانب با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان سرافراز، به ویژه بسیجیان همکار اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان ، بیداری و مداومت در پیمون راه شهدای والامقام را از ایزد منان خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.


حبیب مسیحی تازیانی
مدیر کل حفاظت محیط زیست هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات