با جلوگیری از اشتعال بنزین نشتی، فرد گرفتار در داخل خودروی سانحه دیده نجات یافت

با جلوگیری از اشتعال بنزین نشتی، فرد گرفتار در داخل خودروی سانحه دیده نجات یافت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با رها کردن یک نفر از مصدومان حادثه تصادف خودروی پراید و تندر از داخل خودروی پراید و جلوگیری از آتش سوزی بنزین نشت یافته، امروزآتش نشانان به ماموریت خود پایان دادند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو سواری در جاده سرو ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت ظهر امروز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ را به جاده سرو بریدگی روستای گجین اعزام کرد .

ابراهیم شاد قوشچی در این باره اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پراید و L۹۰ با یکدیگر برخورد کرده و از مسیر اصلی خود منحرف شده بودند .

وی افزود: بر اثر این حادثه دو سرنشین خودرو پراید و دو نفر از پنج سر نشین خودرو L۹۰ که از ناحیه سر و دست و پا دچار مصدومیت  شده بودند در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل از خودرو خارج و جهت مداوای بیشتر به مراکز درمانی انتقال داده شد .

شاد قوشچی ادامه داد: آتش نشانان یک نفر از سرنشینان سواری پراید را که در داخل خودرو گیر افتاده و بر اثر نشت بنزین هر لحظه احتمال آتش سوزی و حتی انفجار می رفت نجات داده و از وقوع هرگونه حادثه مجدد جلوگیری کردند .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودروها و کشیدن نوار احتیاط، محل حادثه را ایمن سازی کردند .

گفتنی است؛ آتش نشانان با انتقال خودروها به وسیله جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات