بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان است

بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان است

شهردار ارومیه در پیامی به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت گفت: بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان از هر قوم، مذهب و دینی می باشد و این نگرش ملی و دینی است که دربرگیری گسترده بسیج را سبب شده تا از همه اقشار و گروهها داوطلبانه در قالب بسیج و در همه عرصه ها حضوری موثر داشته باشند و امروز بسیج نماد وحدت است.

شهردار ارومیه به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هفته بسیج و هفته وحدت را خدمت یکایک هموطنان و همشهریان عزیزم و به ویژه بسیجیان دلاور و رشید ایران اسلامی تبریک می گویم.

امسال شاهد رخداد فرخنده ای هستیم که این دو هفته از لحاظ زمانی در یک بازه قرار گرفته و به نوبه خود انسجام و اتحاد هرچه بیشتر را رقم زده است چرا که تفکر بسیجی همانا اتحاد و همبستگی ملی در عرصه های مختلف است.

بسیجیان همیشه و در همه حال یاور و پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و از همه مهمتر جان بر کف و در همه چهار دهه گذشته پیرو ولایت فقیه بوده و لبیک گویان به آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پایبند هستند.

بسیج این کلمه مقدس، اقیانوسی از عظمت را تداعی می کند که فلسفه وجودی آن با پویایی و تداوم انقلاب اسلامی گره خورده و هر وقت که کشور به مشکلاتی برخورده این بسیجیان بوده اند که بی ادعا و پای در رکاب همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند؛ از دوران اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی تا حضور قدرتمند در عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... سالهای بعدتر تا کنون.

بسیج عامل انسجام و اتحاد ایرانیان از هر قوم، مذهب و دینی می باشد و این نگرش ملی و دینی است که دربرگیری گسترده بسیج را سبب شده تا از همه اقشار و گروهها داوطلبانه در قالب بسیج و در همه عرصه ها حضوری موثر داشته باشند و امروز بسیج نماد وحدت است.

وحدتی که بین ترک، کرد، فارس و عرب و سایر اقوام و همچنین شیعه و سنی ایجاد کرده و از این رو قرار گرفتن هفته بسیج و هفته وحدت در یک بازه زمانی فرصتی برای یادآوری ضرورت وحدت و انسجام و همچنین بسیجی ماندن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج؛ هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) را بر تمامی مسلمانان و به ویژه همشهریان و هم استانی های گرانقدرم در ارومیه و آذربایجان غربی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عمل به منویات پیشوای مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بیش از پیش و آگاهانه تر از دیروز در جهت وحدت و یکدلی بکوشیم، چرا که انسجام و اتحاد در جامعه مسلمانان و به ویژه ملت ایران خاری در چشمان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است و این وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و ملت بزرگ ایران است که خواب دشمنان اسلام را آشفته و تن آنها در کاخ های پوشالی شان را به لرزه درمی آورد.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات