پیام رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)  ، آغاز هفته وحدت و ولادت کاشف الحقایق امام جعفر صادق (ع)

پیام رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)  ، آغاز هفته وحدت و ولادت کاشف الحقایق امام جعفر صادق (ع)

پیام رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) ، آغاز هفته وحدت و ولادت کاشف الحقایق امام جعفر صادق (ع)

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پیامی میلاد محمد مصطفی (ص)، ختم رسل  و فاضل امامت ، حضرت جعفر صادق (ع) بهترین بندگان خدا را تبریک وآرزوی تحقق وحدت و برادری را در میان تمامی مذاهب اسلامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

آن دم که طاق کسری به خود لرزید و بت های درون بر کعبه همه بر رو افتادند، ندای  آسمانی «جاءَ الحق و زهق الباطل انَّ الباطل کان زهوقا»، در تمام عالم طنین انداز شد؛ کودکی از جنس نور و معنویت، ایثار و مرحمت، عشق و وحدانیت پا به عرصه گیتی نهاد تا ختم رسل باشد و دینی عرضه نماید سرشار از تسلیم در برابر عبودیت. دینی که به حق در مورد آن کتاب الله فرموده است: وَمَنْ یَبْتَغِ غَیْرَ الْاِسْلَامِ دِینًا فَلَنْ یُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِی الْآخِرَهِ مِنَ الْخَاسِرِینَ .

این تولد ندای احمد وعده داده شده در کتب عهد قدیم و جدید را بر همگان درداد تا بدانند مردی ظهور خواهد کرد که منجی عالمیان است و دینش تا ابد ماندگار. دینی که جز گسترش به اکناف عالم و وحدت و برادری، هدفی ندارد و تا ابد الاباد کس یارای مقابله با آن نخواهد داشت و کتابش در پناه حافظ بزرگ آن، الله متعال، خواهد بود .

اینجانب به نمایندگی از اعضا و کارکنان شورای اسلامی شهر ارومیه، ضمن تبریک میلاد محمد مصطفی (ص)، ختم رسل و فاضل امامت ، حضرت جعفر صادق (ع) بهترین بندگان خدا، آرزوی تحقق وحدت و برادری را در میان تمامی مذاهب اسلامی دارم و رجای واثق دارم که اگر تاسی کنیم به آیه شریفه لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ اُسْوَهٌ حَسَنَهٌ، این امر محقق خواهد شد و ندای اسلام در تمام دنیا طنین انداز خواهد گردید.

دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات