بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود از پروژه های شهرداری شاهین شهر

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود از پروژه های شهرداری شاهین شهر

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود و برخی معاونان، مدیران شهرداری شهر دورود از پروژه های فرهنگی، عمرانی، سرمایه گذاری، رفاهی و خدماتی شهرداری شاهین شهر بازدید نمودند.
در این بازدید یک روزه، بازدید کنندگان از پروژه های شاخص به بهره برداری رسیده یا در حال احداث شهرداری شاهین شهر بازدید کردند.
بازدید کنندگان در جریان این بازدید با بیان اینکه شاهین شهر یکی از شهرهای پیشروی استان و کشور در همه بخش های عمرانی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی است، سرعت، دقت و نظارت در احداث پروژه های شهرداری را قابل تحسین دانستند.
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود و برخی معاونان، مدیران شهرداری شهر دورود تصریح نمودند: با توجه به اینکه شهرداری های کل کشور با موانع و مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می نمایند ولی شهرداری شاهین شهر با مدیریت های علمی و تخصصی شهردار و کارکنان شهرداری و پشتیبانی ها و حمایت های شورای اسلامی شهر توانسته بر مشکلات مذکور فائق آمده و برای توسعه و آبادانی و نیز خدمت به شهروندان این شهر گام های اساسی بردارد.
شایان ذکر است رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود و برخی معاونان، مدیران شهرداری شهر دورود از پروژه های شهرداری شاهین شهر نظیر یادمان شهدای گمنام، تابلوهای سرداران شهید، پل مکانیزه عطار، فرهنگسرای خانواده، فرهنگسرای هنر، مجموعه تفریحی گردشگری شاهین شهر، ساختمان نگارستان، بازارهای بزرگ میلاد و فدک، سیتی سنتر نور، باغ بانوان، تالار شیخ بهایی و بوستان های سطح شهر بازدید نمودند.
شهر دورود مرکز شهرستان دورود در استان لرستان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات